28 Nisan 2011 Perşembe

Sakarya Kırmızı Çoraba Henüz Hazır Değil!!!

Bu sabah evde çalan telefonlara uyanıp, hazır uyanmışım bari düzgün giyinip gidiim diye kafamdan türlü kombinler geçirdim durdum.. Son zamanlarda iyice salmıştım da..

Kapalı günlerin sonlarına yaklaştığımızı umarak, kırmızı kalın çorabımı giyiim bari bi kerecik de içimde kalmasın dedim.. Puantiye modasına da uyarak Kendimce bi kombin hazırladım.. Beğendim de yani bence gayet cici olmuştu..



Odamdan çıktım anneme gösterdim.. Çoraplara inene kadar yüz ifadesi normaldi, sonra değişti.. "ıııı.. adapazarı buna hazır olmayabilir..." demesin mi :S İçime de kurt düşmedi değil hani.. Ben geçen yıl, yağmurlu bir günde yağmur çizmesi giydiğimde, eve gelene kadar dalga geçmeyen ergen kalmamıştı resmen.. Öyle geriden takip ediyoruz burda olayları :)

Neyse.. İnatla giycem dedim, kapıdan çıkarken üst katta oturan, yaşı da genç olan abla da inerken garip garip bakınca cesaretim iyice kırıldı ve döndüm içeri siyah çoraplarımı çekip çıktım :/



Çoook dertliyim bu Sakarya'dan ben okuyucu çooook! :(

Sevgiler..
:*

10 yorum:

papatya dedi ki...

Kim değilki sort gıyersin laf etek giyersin laf kıyafetın rengi farklıdır laf renkli oje sürersin laf ....:(
Galiba bu şehirle uyusamıyoz kuzu biz:)

cemre dedi ki...

canım inan bende giymek istiyorum kırmızı çorap ama cesaret edemiyorum :)

cecilia dedi ki...

en kötüsü de bu zaten, sırf başkaları yüzünden istediğini giyememek, mahalle baskısı diye tabir ettiğimiz şey böyle yoz düşünceli insanların olduğu her yerde vardır, zaman mekan farketmiyor inan..

Adsız dedi ki...

bence önemli olan şehrin o çoraba hazır olup olmaması değil, sizin bakışlara hazır olup olmadığınız. yoksa tüm şehirlerde farklı olana durum aynı, umursamayın bence. arada kaybolup kalabalığa karışmaktansa tercih ederim. ayrıca kırmızı çorap - kemer uyumu süper olmuş, az daha cesaretli bir günde kesinlikle kullanılmalı:)

cicibebe dedi ki...

papatyam kaçalım bu şehirden biz :p

cemre'cim benim bacaklarım seninki gibi ince olsaydı ben giyerdim valla.. bende biraz kilo çekingenliği de var :)

ceci'cim ne yazık ki öyle :( ama ben sanmıyorum ki bu baskıdan kurtulalım bi gün :/

adsız'cım haklısın :D ama ne yazık ki toplum içinde yaşadıgımız sürece o kadar rahat olamıyoruz genelde :/ inşallah cnm :*

tansumut dedi ki...

Bence seninki gayet normalmiş :) Kampüste az mı kız yok şort ugg giyip ten çoraplı dolaşan. Giymeni denemeni isterdim,her yerde böyle bu İstanbulda bile garip bakarlar. İnsana mahsus aslında,önümüze kötü insan çıkmaması dileğiyle :)

Adsız dedi ki...

maniasada olsan kafayı yerdin bebem sen :(

cicibebe dedi ki...

tansumut'cum ben yagmur çizmemi de kampüste giydigimde öyle garip karşılanmıştı ki.. kendi sınıfımdan dalga gecenler falan olmuştu yanlış geldin çevre müh diğer binada falan diye.. bilemiyorum valla kampüsteki çok uç tipler de var ama çarşı buna hazır değil :p

adsız'cım hadi yaa, ege ili daha moderndir diye düşünürdüm oysa ki :/

Benden Bişeyler dedi ki...

ahh ahh istanbulda yaşamak vardı şimdi canımcım bende aynı dertten muzdaribim ama bu elbisene siyah çok daha güzel olmuş gibi duruyo:)

cicibebe dedi ki...

benden bişeyler, sen nerde yaşıyordun cnm? evet siyah da fena durmadı ama kırmızı çorabım içimde kaldı :D