22 Nisan 2011 Cuma

Olay Active Hydrating Nemlendirici Losyon

Yüzüm için bir çok ürün denedim ama "heh işte bu!" dediğim bi ürün kullanmadım henüz..

Ve afedersiniz ama salak ben, kış mevsiminde, yaz için aldığım Yves Rocher yağlı ciltler için olan nemlendiriciyi kullanınca yanaklarım kuruluktan pul pul oldu.. Ve ben uyanmadım bu nemlendirici kurutuyo diye, o kurudukça ben sürdüm güya nemlensin diye.. Şu an yanaklarımı bi dermatologun görmesi kanaatindeyim ama zaman bulup da gidemedim hala :(

Neyse efendim.. Birkaç sene önce, bu Olay yeni duyulmaya başlandığı sıralarda Clinique DDML nemlendirici kullanıyordum ama memnun da değildim.. Hatta diyebilirim ki o bi kesim tarafından çok beğenilen 3 Step bende tam bi facia yarattı ve yüzüm o zamandan beridir ki allak bullak renkler içerisinde :/ O sırada çalışmakta bulunduğum YKM'deki güzellik danışmanımız bir de bunu denememi önerdi.. Denedim ve çok beğendim.. Bikaç kutu bitirdikten sonra yine farklı nemlendiricilere geçtim ama aklımda da hep elimdeki bitince yeniden bundan almak vardı.. diye diye bugüne geldik :) Nihayet aklıma geldi almak ve aldım..



İyiki de almışım diyorum.. Yine çok memnunum.. Yağlı yapmıyor, yapış yapış olmuyor.. Birkaç saniyelik suyla yıkamış gibi bir ıslaklıktan sonra emiliyor ve yumuşacık yapıyor yüzümü..



Şişede olması da ayrı bi güzel tabi.. Hem kolay kullanım hem de hijyen açısından..

Kokusu temiz, ferah, bebek kokusu gibi.. Rahatsız etmiyor insanı yani..

Arayışta olanlara tavsiye edebilirim :)

Sevgiler..
:*

3 yorum:

Me. dedi ki...

Ne zor dimi işimiz :) binlerce üründen kendimize uygununu buluncaya kadar düzgün olan cildimiz bile bozulabiliyor :S geçmiş olsun tatlım..

Olay'e elim gidip gidip geliyordu.. belki denerim bende :)

AtolyeKedi dedi ki...

Bu çok iyi oldu. Afyon çok kuru bir memleket bende nemlendirici almayı planlıyordum ama bu şekilde öneri ile almak daha iyi, paylaşım için teşekkür ederim. Şehre inince ilk fırsatta alacağım.

cicibebe dedi ki...

Me. aynen canım ya benim cildim bebek gibiydi bişiler kullana kullana şimdi allak bullak bir renkte :( mahvediyoruz kendimizi en iyisini bulalım diye :/

evren'cim evet öneri ile almak en azından seçenekleri azaltıyor :) inşallah sen de memnun kalırsın cnm..