27 Nisan 2011 Çarşamba

Güneş Gözlükleri Dökülsün Ortaya!

Ben yaz kış aydınlık havalarda, özellikle araç sürerken, güneş gözlüksüz yapamayanlardan olsam da, kışın daha sade ve siyah-gri modeller tercih ediyorum tabiiki :)



Bu gözlüğü Atlas Pasajı'nda küpe bakmak için girdiğim dükkanda gördüm ve bayıldım! Aslında kullanmıyordum işporta gözlüklerini fakat minik fiyonguna bittim resmen! Ve normalde bu tarz büyük gözlükler yüzüme yakışmazken bu cuk diye oturunca, "Aksesuar olarak kullanırım ki ben bunu!" diyerek alıverdim hemencik :)



Krem rengi ve siyah renkleri de vardı ama ben en çok bunu beğendim.. Yazın rengarenk kıyafetlerime çok cici bi arkadaş olacağını düşünüyorum :) Umarım yaz sonunda bi gözüm sağa bi gözüm burnuma bakıyo olarak çıkmam karşınıza :/ :p

Sizce nasıl şirin pembiş gözlüğüm? :)

Sevgiler..
:*

3 yorum:

Sümeyye dedi ki...

çok ciciymiş,başına takarsın sende :) güle güle kullan canım

NESLiiCE dedi ki...

Ne cici bir gözlük

cicibebe dedi ki...

sümeyyecim yok valla gözüme de takarım ben bunu :) çok sevdim :))

nesliice'cim bence de öyle :))