22 Nisan 2011 Cuma

Flormar'dan Yeni Pembiş Ojeler

Aslında ben bu ayrı kaldığımız süre zarfında oje işini abarttım ama sabah sabah bu 3ünü fotoladım evden çıkmadan.. Koyarım bloga diye :))



İlki pembe değil aslında bordo gibi bi renk ama :) Supermatte serisi ve 2 katta rengini veriyor.. Numarası M112..



Ortadaki de supermatte serisi, # M116.. Yine rengini 2 katta az, 3 katta belirgin veriyor.. Birçok pembe ile aynı.. Bi esprisi yok :p



Sağdaki ise Supershine serisi #29.. Rengini 3-5 katta ancak verir sanıyorum.. Zira 2 katta bişi belli olmamıştı hala, senle mi uğraşıcam diyerek çıkardım :D

Aynı günün akşamına kadar bile dayanamasa da, uçları soyulsa da seviyorum ben yine de Flormar ojelerin renklerini :p :)

Sevgiler..
:*

3 yorum:

M¥PriNceSs dedi ki...

en sağdaki pembeden bende aldım cnm çok tatlı bir bebek pembesi...gzl günlerde kullan cnmcım..

cemre dedi ki...

yaz geliyor çiçek açmak lazım pembiş pembiş:)

cicibebe dedi ki...

teşekkür ederim pricessim :) sen de güle güle kullan :)

cemre'cim aynen öyle canım :)