29 Nisan 2011 Cuma

Flormar Long Wearing Lipstick #L24

Daha önce hiç sahip olmadığım bir renk edinmek istedim ve serisine bakmadan, bu ruju alıverdim kioskta bakınırken :)



Pembe gibi, kırmızı gibi ama aslında o bir narçiçeği :)



Oldukça koyu ve inanılmaz zor çıkan bir yapısı var.. Ben waterproof makyajı da temizleyen losyonla çitiledim dudağımı yine de renk kaldı diyebilirim :/ Ama öte yandan mat da durmuyor, simsiz parlak bir görüntüsü var..

Şu an yüzümde başka bir makyaj olduğundan elimde gösterdim ama gelecek makyajlarımda kullandığım takdirde paylaşırım dudak swatchunu da..


flaşsız..

Ben beğendim..

Sizce nasıl?

Sevgiler..
:*

3 yorum:

cemre dedi ki...

bende iki rengini aldım flormarın bu rengide çok hoşmuş güle güle kullan canım:)

Adsız dedi ki...

ben bunu çook beğendm ne kadar bu ruj?
hilal :)

cicibebe dedi ki...

cemre'cim teşekkür ederim canım :)

hilal'cim tam bilemiyorum ama 15 civarı olması lazım şu an bu seri.. ya da en fazla 15 :))