4 Şubat 2011 Cuma

Rutin Hayat :/ & Ne Giydim #7

Günler hep aynı monotonlukta geçer mi yaa? İllaki bi değişiklik olur hayatlarda.. derdim hep..

Yok.. Geçiyomuş meğer.. Hiiiç bi değişiklik yok, git üretime, gel odaya, tel.le konuş, çık kızların odasına, git üretime gel odaya...

Bitsin artık yaa iş istiyorum ben :p

Tek eğlencem topuk tıkırtısı :p

Sakarya artık iyiden iyiye soğudu.. Hiç sevmememe rağmen boğazlı kazak bile giydim!



Lakin bu şekilde üretime giremeyeceğimi düşünerekten üzerime bir de salaş bi hırka geçiriverdim odadan çıkarken :)



Topukluların saltanatıysa, spor ayakkabıları ayağa takıp makinalara tırmanana kadar ne yazık ki :))



Bu ayakkabıları 2-3 sene önce bi indirimde alıp hiç giymemiştim.. Hatta bi ara itici gelmişti ayakkabı içine yün çorap giyilmiş gibi göründüğü için ama kazakla örgü tipi aynı olduğu için sevdim ben bu komdinde bu ayakkabıyı :) Şimdi hatırladım, bi kere girişimim olmuştu ama 10 dk bile ayakta duramamıştım :) Ne kadar yol katetmişim meğer :p Saatlerdir ayağımda ama henüz rahatsız olmadım :))

Tunik kazak : Koton
Tayt : Batik
Hırka : Batik
Kemer : LCW
Kolye : Tally Weijl
Botlar : Sakarya'da kendi üretimlerini yapan bir mağazadan


Sevgiler...
:*

5 yorum:

papatya dedi ki...

Sende gene kız varmıs benimki git üretime numune al gel analiz yap odada otur başka bısey yok koskaca fabrıkada toplam 3 kız ne eğlenceliiii :(

AtolyeKedi dedi ki...

Malesef iş hayatı genelde böyle, nadiren hareketleniyor.
Çok yakışmış cicilerin. Botlara bayıldım ben iyiki giymişsin güzel uymuş.

cicibebe dedi ki...

papatya'cım bizde de toplamda 5 bayan var ama olsun :) neyse ki bilgisayarım geldi artık :))

evren'cim teşekkür ederim canım.. yavaş yavaş alışıyorum işte iş hayatına :))

MODA GEZGİNİ dedi ki...

çok güzel olmuşsun botların harika bayıldımmm:)

cicibebe dedi ki...

teşekkür ederim Moda Gezgini :) sayenizde botları daha fazla günyüzüne çıkarıcam sanırım :)