2 Şubat 2011 Çarşamba

Ne Giydim? #6

Artık elbise devrini açtım tamamen :)



Mutluyum :))

Ama üretim kısmına giderken üzerime lacivert uzunca bir önlük geciriyorum.. Hem üstüm başım toz pis olmasın hem de daha uygun olsun diye :))





Hırka : Mango
Elbise : Zara
Kemer : LCW
Çorap : Penti
Çizme : Polaris

Sanırım en güzel ışıkta çekilebileceğim yeri buldum : Mutfak! :D:D:D Çok gizli yapıyorum bu işi ama en iyi orda elde ediyorum renkleri :))



Kapatıcı : Maybellini Affinitone
Pudra : Mac Studio Fix
Allık : Flormar Terracota #41
Far : LorealColor Appeal Platinium #154 Quartz Rose
Rimel : Maybelline Lash Expansion
Ruj : Oriflame Candy Pink
Gloss : Golden Rose Multicolor Diamonds #09

2 yorum:

AtolyeKedi dedi ki...

Canım çok şık olmuşsun. Bencede önlük giymen isabet :)

cicibebe dedi ki...

teşekkür ederim canım :) gerci işçiler görünce bi güldüler ama napiim :))