6 Şubat 2011 Pazar

Maaaşallah Havalara :) & Ne Giydim #8

Sanırım ben güneş enerjisi ile çalışıyorum!

Son günlerde maaşallah apaydınlık günler.. Ve sıcak, güneş öyle ısıtıyor ki arkamdaki camdan sırtıma vurdukça terletiyor, cam kapı açtırıyor :)

Yağmur da gerekli biliyorum ama hep güneş olsa olmaz mı? :/ :)

İçim kıpır kıpır olsa da ben siyahtan vazgecmeyenlerdenim :)) Kilodan mı dersiniz :p Olabilir :)) Ama siyah güzel yaa :))

Yıldızlı çoraplarımı bayılarak almıştım fakat ne yazık ki simleri dökülüyor :/ Öyle bi anda değil, mesela ben 3 kez giydim ve 2 kez yıkadım, şimdi yıkamaya korkuyorum iyice dökülecek diye :/ Elimde yıkıyorum bi de makineye falan atmadım hiç simleri çıkabilir korkusuyla :/ Keşke yedekleseydim, çok pişmanım :(

Yıldız hastalığına bakar mısınız?! Dayanıksız olduğunu bile bile benim olsun istiyorum hala :))








Elbise : ??? 5-6 senelik :)
Hırka : Mango
Kemer : Batik
Çorap : Calzedonia
Bootie : Sakarya'da kendi imalatını yapan bir ayakkabı mağazası


Sevgiler...
:*

4 yorum:

Nah a Perfect Day dedi ki...

Oha beybi çorapla ayakkabı çok şokella çorabı nerden bulabilirim ki istanbulda :/

papatya dedi ki...

çoraplara ve ayakkabılara bayıldımmm canım :)

pembe fiyonk dedi ki...

ayakkabılar çok hoş :) çoraplar güzller çok beğendim keşke simleri dökülmese

cicibebe dedi ki...

nah a perfect day cim teşekkürler canım..bilemiyorum ki calzedonia olan çogu yerde bulabilirsin zannımca :)

papatya'm sağol bebem :)

pembe fiyonk'cum teşekkür ederim, keşke dökülmese evet :(