8 Şubat 2011 Salı

Karmaşık Gün.. Karmaşık Ruh Hali... Karmaşık İşler.. Ama Düzgün Bi Kombin :)) Ne Giydim #9

Başlık biraz destansı oldu ama olsun, en iyi yansıtanı bulmaya çalıştım.. O da bu oldu :)

Dün inanılmaz berbat bi gün yaşadım...

bi kız kardeşimi kaybettim (mecazen).. Bi süre üzüldüm.. Sonra çocukluğuna verdim, umursamadım..

Sabah da kalktım yine güneş var, amaaaan değmeyin keyfimeeee :)

Bugünkü kombin biraz resmi oldu bana göre ama ben sevdim :) Bundan sonra böyle :p diyorum anneme de sevindi kadıncağız :))







Elbise : Atalar
Çorap : Penti 80 denye
Bot : Kemal Tanca
Kemer : LCW

Ay yapıştı şu kemer üstüme, biri kurtarıversin beniiii :)

Sevgiler..
:*

4 yorum:

papatya dedi ki...

bu elbiseden bendede var bir arkadasın kıskırtması üzerine almıştımm :)umarım banada bole yakısır:)))

nisamu dedi ki...

Çok güzel olmuşsun canım:)

cicibebe dedi ki...

teşekkür ederim canım :)

cicibebe dedi ki...

papatya'cım arkadaşın ne iyi etmiş de aldırmış, daha görmeden kanım kaynadı körpeye :p giy de görelim seninkini de :p