15 Şubat 2011 Salı

Görmemişin Botu Olmuş...

Napiim ama, hediye gelen bi şeyi etrafımdakileri bayana kadar giymeyi seviyorum :)

Hele bi de beğendiğim bir şeyse ohoooo ameliyatla aldırılır o üzerimden :)) Bu bağlamda, botlarımı daha uzuuuun zaman ayağımda göreceksiniz demektir :p

Bugünkü kombinimin neredeyse tamamı hediye..







Kazak : Benetton - hediye
Kot Görünümlü Tayt : Çarşamba Pazarı / Sakarya - ben aldıııım :)
Bot : Derimod - hediye
Kolye : Zoe Jewels - hediye
Bilezik : Çarşamba Pazarı / Sakarya - ben aldım :)
Oje : Alix Avien Mavi Çatlak Görünümlü Oje :) - hediye
Kemer : LCW - hediye


Sevgiler..
:*

4 yorum:

BÜTÜ dedi ki...

cok güzeller bencede hergün giy :)

Zeynep dedi ki...

çoook güzel olmuş canım kombinin kolyene ayrıca bayıldım :)

cicibebe dedi ki...

Bütü'cüm sağol canım :) Bi destekçi bulmak ne güzel :))

Zeynep'cim teşekkür ederim :) insan takılarla içli dışlı olunca dikkati kolye çekiyor dimi :))

AtolyeKedi dedi ki...

Çok yakışmış canım hepsi. Güle güle kullan botlarını