28 Şubat 2011 Pazartesi

Flormar Supershine Miracle Colors #U05

Dün alışveriş seansında bakalım yeni bişi var mı diyerek flormar kioskuna uğradığımda gördüm bu şahaneleri!

Yeni seriymiş.. Heyecanla bloga yazmayı beklerken bir de ne göreyim :) Dün birçok blogger arkadaşım da bu seriyle tanışmış ve paylaşmışlar bile :) Olsun, ben de çok sevdim ve paylaşıyorum :)

Ben 3 rengini edindim şimdilik ve her gün bir tane tanıtmayı planlıyorum..

Bugünün rengi ışıl ışıl pembe.. Bu rengi görünce niyeyse aklıma direk marmelat geldi :) Parmaklarıma marmelat sürmüş gibi olacak bunu sürünce diyerek aldım ama tam olarak düşündügüm renk çıkmadı daha pembemsi durdu..

Çok ama çok sevdim..

ışıltılı ve sürümü kolay bir seri.. Birçoğunda yanardöner özelliği var.. Tek sürüşte saydam bir renk oluyor,ki bir renk üzerine sürdüğümüzde daha güzel duruyor böylece..

Benim tırnaklarımdaki iki kat sürülmüş hali.. Neyse, ben susayım da tırnaklarım konuşsun :p







Sevgiler..
:*

6 yorum:

cemre dedi ki...

kuzum rengi çok tatlıymış ojenin güle güle sürün:)

Trincess dedi ki...

hakikatten de recel gibi =D gule gule sur! =)

cecilia dedi ki...

çok güzel bi renkmiş, hem rengi hem yapısı, güzel günlerde sür cicim :)

tansumut dedi ki...

Nereden aldın ama Cancan'a baktım yoktu Adacenter'ada gitmeye üşendim :(
Bu arada ben yurda uğramadım uğradığım an mat serisini yazıcam :)

cicibebe dedi ki...

cemre, sağol tatlım :)

trincess, teşekkür ederim canım :)

ceci'cim sağol canım. evet yapısı da çok güzel ama çıkarırken biraz ugraştırıyor.. simli ya :)

tansumut'cum adacenterda var canım ne yazık ki, cancana baya bi sonra gelir bence :/ tamam cnm bekliyorum :)

Benden Bişeyler dedi ki...

bayıldıım:)