23 Şubat 2011 Çarşamba

Düzen Meraklılarına Cicibebe'den Örnekler (Dikkat!! Uzuuuun ve Bol Fotolu Post!)

Aslında bir düzen hastası sayılmam.. Ama her şeyin topluca tek bi yerde olmasını seviyorum..

Mesela dolabın bir çekmecesinde sadece külotlu çoraplar olsun, ama isterse onlar kendi aralarında karman çorman dursun, o kısmı pek ilgilendirmez.. Yeter ki hepsi aynı yerde olsun ve onları çerçeveleyen 4 duvar ve 1 çatı olsun :)

Elimden gelse kazaklarımı falan da kutulara koyucam o derece :)

Gelelim odamdan düzenleme örneklerine :



Dolabımın bir tarafında iki rafı var ve ikisi de bu şekilde kutulardan oluşuyor

Şallarım, fularlarım çekmece kaplamasın diye Koçtaş'tan aldığım bir kutuya yerleştirdim.. Atkılar biraz daha kalın oldukları için daha büyük bir kutu seçtim ve eldivenleri de öteye beriye fırlatmaktansa bu kutuya koymayı tercih ettim..



Kemerler ise çok büyük bir sorun benim için.. Bu post için fotoğrafları hazırlarken kutuya sığıyorlardı fakat daha önce bahsettiğim pazar ganimetlerinden sonra kutu imkanı yok almaz oldu kemerlerimi :/ Kemer askılarından da edindim ama hiç kullanışlı bulmadım :/ Bi önerisi olan varsa ve benimle paylaşırsa sevinirim..



Tacları da benzer bir şekilde, ama bu sefer kendi kapladığım bir kutuya koyarak, makyaj dolabımın en alt çekmecesine yerleştirdim..



Kırmızı hurç, bileziklerimi içeriyor ve günlük kullanıma hazır makyaj çantalarım da kenarda duruyor..

Makyaj dolabının kalan 3 çekmecesini ise İkea'dan alınan organizerlar düzenliyor..



Rujların hangisinin hangisi olduğunu çıkarmadan görebilmek için dik yerleştirmeyi tercih ettim ve bunu da züccaciyeden aldığım plastik saklama kapları ile sağladım..

Diğer çekmeceler de göz makyaj ürünleri ve sık kullanmadığım ten ve dudak makyaj ürünlerini içeriyor..

Bu arada makyaj dolabım dediğim bildiğiniz plastik sebzelik.. Daha önce şu yazımda anlatmıştım..

Ojelerimi ise şimdilik bu sepete doldurdum fakat, bu, bikaç ay önceki bi fotoğraf..


Artık ojelerimi almıyor bu sepet :( Kullanmadıklarımı kuzenime falan veriyorum ama yerlerine artarak yenileri geldiği için henüz daha iyi bir çözüm bulabilmiş değilim :/

Küpelerim için yine Koçtaş imdadıma yetişti..



Bu kutu aslında hırdavat reyonunda bulunan bir vida kutusu.. Amaaan canım pembe vida kutusu mu olurmuş diyerek bir bu boyunu bir de minik boyunu yüzüklerim için aldım ve çok da memnunum.. Küpelerimi kullanım alanları ve renklerine, materyaline göre ayırabiliyorum..

Benim için değerli ve özel takılarımı bu şık kutuya yerleştirdim.. Eskiden çikolata kutusu idi..




Günlük kullanım takılarının miniklerini de başka bir çikolata kutusu olarak gelen pembiş kutuya koydum..



Tokalar da İkeasever :)



2'li satılan basit karton kutulardan alarak birisine klipsli, dişli, ne denir kıstırmalı tokalarımı, diğerine lastik tokalarımı koydum..

Bu takı toka kutularını da ayrıca duvarıma monteli rafıma yerleştirdim.. Her zaman elimin altındalar :)



Büyük, uzun kolyelerimi ise gardrobumun iç kapağına yapıştırılmış, yine Koçtaş'tan alınmış çiçek askılarla muhafaza ediyorum..



Bu şekilde hem yapıları bozulmuyor, hem de karışmıyorlar.. Kullanacağım zaman, ne nerede görebiliyorum..

İşte benim dağınıklığımın içindeki düzenim :)

Bir faydası dokundu mu? :)

Sevgiler..
:*

11 yorum:

papatya dedi ki...

özlem hanım bişey sorucam bu uzuun kolyelerın yanında banyo lifinin ne işi varrr:)

cicibebe dedi ki...

burçin hanım'cım şimdik şöyle oluyor, o lif hiç kullanılmamış ve yeni hediye geldi :) viyk viyk öten bişiyi var diye elimde oynuyodum sonra oraya asıvermişim.. ihtiyacım yok, o bakımdan.. kolye yapıcam belki hem canım aaa size ne :p

papatya dedi ki...

eheheh:) aahh kuzum sen kolye iste ben sana yaparım bole öten şeyler takma sen:)

xesrax dedi ki...

süper cnm,çok beğendim maşallah.

cicibebe dedi ki...

papatya'm şöyle sallantılı bişiler kabul edebilirim :D bu arada yarın sabah uyandır, öldüm desem bile uyandır uyandıgın zaman :D

esra'cım teşekkür ederim :))

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

süper canım hepsi harika içim açıldı ..

cicibebe dedi ki...

dekorapsuwasyoncum teşekkürler :)

ÇıTıRTı dedi ki...

heheh :) bu yazıyı anneme gösterirsem beni evlatlıktan red eder ve seni cazip tekliflerle bizim eve transfer eder

cicibebe dedi ki...

çıtırtı'cım emin ol beni de 2 günde kovar :) her şeyin bi yeri var ama o kutulara girmeden önce bikaç gün yatak üzeri ve yer minderi arasında gidip geliyorlar :D en sonunda toplanamaya karar veriyorum da odanın tabanı açılıyor :/ :))

cemre dedi ki...

tatlım bi gel bana da el at nolur ay nasıl bir cümle olduysa bana da düzen lazım acil:)

cicibebe dedi ki...

cemrecim tabi ne demek :) sen kutuları hazırla ben geliyorum :))