22 Şubat 2011 Salı

Claire's #38 Meşhur Turkuaz Oje :)

Uzun zaman önce almıştım aslında bu ojeyi ama uygun zaman olmamıştı sürmek için..

Gerçi şimdi de olmadı ama amaaan sür gitsin dedim ve sürdüm geçen gün :)



Herkes gibi ben de beğendim.. Kuzenim de beğendi hatta sürdü hemen kendine o da ama sadelikten hoşlanan babam beğenmedi :/ :) Yine de hevesimi alayım diye bişi demedi ama suratından belliydi :))



İlk foto gün ışığında flaşsız ikinci foto flaşlı.. Her türlü de güzel ama :)

Üzerine de kar taneleri temalı stickerlar yapıştırdım ama yıldızımın kuyrukları kopmuş :)

Sizce nasıl? :)

Sevgiler..
:*

5 yorum:

cemre dedi ki...

:) evet canım meşhur turkuaz oje ta kendisi oluyor:)

cicibebe dedi ki...

e biz de nasiplenelim o zaman diimi canım :)

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

cok güzelmiş cok

tansumut dedi ki...

Bence harika bir renk. Sakaryada olmadığından kendim yaptım ben bu rengi ve herkes çok beğendi. Ama ilk işim bunu da almak :)

cicibebe dedi ki...

kova kadını evet çok güzel çok :) yaz gelse de daha çok sürsek :p

tansumut'cum bi ben yapamıyorum şu renk karıştırmayı sanırım.. gerci denemedim ama kesin yapamam :p evet bulunması gereken bir renk gercekten de :)