22 Şubat 2011 Salı

Çiçekli Tayt!

Desenli tayt modası almış başını giderken ben de nihayet bi senedir benimle olan ama giymeye cesaret edemediğim minik çiçekli taytımı giydim!

Aslında ben cesaret ederdim yazın da, Yaso bana dedi ki "bunu giyersen beni tanıdığını söyleme kimseye" Sustum.. Yutkundum.. Giymedim.. :p Yaso'daydı o, onlara gittikçe evde otururken giyiyordum sadece :))

Sonra hatun geçen sömestr İzmir dönüşü bi baktım gri-siyah leopar tayt almış! "Bunu" dedim "pijama diye mi aldın?" "Aaaay hayııııırrr! çok seviyorum ben onu yaa sürekli de giydim İzmir'de.." demesin mi?..

Yaaaasemiiiiiiiiiiin! diye bir bağırışım vardı ki sormayın :) Hayır bi gün seveceksin bu modayı da, niye bana engel oluyosun madem?! Hemen çiçekli taytımı aldım dolabından tabi en kısa zamanda kombinlemek üzere :)

Kısmet bugüneymiş..



Ben sevdim, garip bakışlarla karşılaştım sabah ama olsun :) Sakarya buna da alışacak :p

Tayt : George
Tunik tshirt : Vero Moda
Hırka : GAP
Kemer : LCW
Bot : İnci
Kolye : Dikili'de Sergilerden

Sevgiler..
:*

3 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

insan ilk başlarda yadırgasa da,sonra bir alıştımı vazgeçemiyor :) çok yakışmış,siyahların içine renk katmış

cemre dedi ki...

anamm kuzu ne güzel görünüyor o yakından da çekseydin keşke yıldızlı taytı bulamadık ama çiçekler açarım diyosun:)

cicibebe dedi ki...

pembe fiyonkcum valla öyle :) ben zaten taytlardan vazgecemiyorum, desenlileri de ayrı bi seviyorum ama ne yazık ki bulamıyorum çok fazla :/

cemrecim sağol canım :) sorma yaa hala umudum var benim yıldızlı taytta ama :D gözüm her yerde yıldızlı arıyo :D:D başka bi gün giydigimde yakından da çekerim : ))