9 Şubat 2011 Çarşamba

Bişiler Yapıyorum Ama...

Bi şeyler yapıyorum birkaç gündür ama ne yapıyorum ben de bilmiyorum..

Güya iş.. Ha, boş boş bakmıyorum, yapıyorum.. Ama inanın ne yaptığımı anlamıyorum.. Çok değişik ve sinir bozucu bir durum..

Üstelik 2 gündür gözüm çok sık seğiriyor :/ Yaşayanlar bilir ki bu çok daha sinir bozucu bir durumdur!.. Bi de üstüne uykusuzluk :/

Oooofff offff :(

Neyse ki uykusuzlupun sebebi güzel :) Eski ev arkadaşım okul için Erasmus'la Almanya'ya gidip, okul bittikten sonra da oraya yerleşmişti.. O geldi dün akşam :) Hem de ailesine falan gitmeden direk Sakarya'ya geldi :) Bu akşam da kısmetse bizde.. Bi süre uykusuzum yani.. Olsun ama getirdiği çikolatalara değer :p

Geçen gün cicikkuzen bana cici bi hırka almış.. Salaş şeyleri sevdiğimi ve hırkalara bayıldığımı bildiği için görünce ben aklına gelmişim :) Sağolsun : )) Giyiverdim ben de hemen..








Hırka : LCW
Kemer : Pazardan aldığım 1 TL'liklerden :)
Tshirt : Vero Moda
Tayt : Koton
Bot : Kemal Tanca
Gözlük Kolye : Koton/Ole
Canon Broş : Puantiye Accessorize

Işık yine berbat sanırsam ki :/

Hoşgörün :)

Sevgiler..
:*

Hiç yorum yok: