11 Şubat 2011 Cuma

Bir Atkı Hikayesi :)

Nazar ettim havaları :/

2 gündür sabahları oldukça kapalı ve soğuk oluyo.. Ne güzel de alışmıştık güneşi görmeye diyecektim ama ben postu yazana kadar çoktan güneş yüzünü gösterdi bile :) Gerçi bu, sabah evden lahana gibi çıkmama engel değil :)

Atkının hikayesi ise çok değişik :)) Yaklaşık bir ay önce bazı sağlık sorunları yüzünden kan vermeye gitmiştim tahlil için.. Bir aile dostu ve akrabamız olan bi ablamız da aynı gün kan verecekti, orda buluştuk.. Bana atkı örmüş :) Geçen sene başladıgım bi atkıyı hala bitiremedigim için dalga gecme amaçlı akşam başlayıp bitirdigini de ekledi :) Neyse efendim ben çok beğendim renklerini falan.. Zaman geldi, içeri girdik.. Ona şeker yüklemesi yapılacaktı, ben kan vermek için oturdum koltuğa.. Ama baştan anladım bi şey olacağını ben :/ İğne olmaktan korkmam aslında.. Yani acısından falan hani direk uzanırım vurulsun diye.. Kan da tutmaz, caniyimdir hatta keser biçerim rahat rahat :p Ama son 2-3 senedir damar bulamama yüzünden iğnenin gireceği yeri kurcalama, iğneyi çok bekletme gibi durumlarda tansiyonum direk düşer ve küt diye bayılıyorum.. ( Demek ki korkuyorum ama çaktırmıyorum :p )

Neyse efendim, hanım kız önce iğneyi soktu damarı bulamadı.. Damarlarım ince olduğu için ancak çok tecrübeliler tek seferde buluyo.. Hanım kız acemi.. Anneme baktım "hazırlıklı ol" der gibi.. Kan alındı, bitti.. Çok da bekletmedi aslında ama tam kalkıcam başım dönmeye başladı.. Annem "iyisin iyisin bu sefer" diyodu tam, anladım gidicem, "değilim, bayılıcam" dedim ve bayıldım :D

Bi de öyle bi komedi var, bayılacagımı haber veriyorum "gidiyorum" diye :D Kelimeyi tamamlayamadan gittiğim de oluyo bazen :p Ve ayılırken de her seferinde "nerdeyim ben noooldu bana" diyesim gelerek uyanır ve kendi kendime gülümserim "Türk Filmi çevirdim yine len" der gibi :D Gülmüyomuşum ama güldüğümü sanıyorum ben o an :D

Neyse efendim, bu sefer baya uzun sürmüş baygınlık sürem, koltuğun yatırma düğmesini bulamamış kız panikten, hırlamaya falan başlamışım nefes alamadım heralde.. Gözlerim de açıkmış, pörtlemiş yerlerinden, kapatamamışlar da :) Annem baya korku atlatmış yani ben hırlamaya başlayınca :) Ve ilk defa rüya da gördüm baygınken, ayıldığımda bi süre algılayamadım ama rüya bitti mi yoksa hala devam mı ediyo diye..

"iyi misin" dediler, "hı hı" diye kafamı salladım.. Konuşmaya hiç mi hiç halim yok ama ağzımı binbir güçlükle ne demek için açtım dersiniz? "ponponları çok güzel olmuş" :D:D:D

Alay konusudur ailede :)

İşte bu atkı, o atkı :))



Geçen gün Penti'den verdiğim siparişlerim dün elime ulaştı ve ben de hemencik giyiverdim :)

Bu sefer biraz abartmışım :/ Opak çorapların hemen her renginden edindim ve bikaç tane de desenli aldım.. Önümüzdeki günlerde bol bol elbise giyilecek demektir : ))

Elim ilk önce pembelere gitti tabiiki :)



Elbisemin kolları karpuz ve açık renk olduğu için üçgen vücut olmuşum accık ama değil :) Göz yanılması :))


Kaban : Benetton
Elbise : Adapazarı Çarşamba Pazarı (10 tl :D )
Çorap : Penti
Kemer : Evet bildiniz! LCW!! :D
Atkı : by Hatice Abla :)
Bot : Kemal Tanca
Bilezik : Mango


Sevgiler..
:*

4 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Şu damar bulamama olayı benimde içimi çok fena yapıyor:/ pon ponları güzel olmuş demek çok güldüm:D
çarşambaya gidersem elbiselere göz atarım çok beğendim elbiseni:D

M¥PriNcessS dedi ki...

çok güzelmiş elbisen cnm...çok yakışmıs ;)

tansumut dedi ki...

Ponponları çok güzelmiş gerçektende :D :D

cicibebe dedi ki...

inanırsakolurbence, sana da allah kolaylık versin o zaman canım :) ama napiim güzel olmuşlar :)) çok gösterişsiz bi tezgah canım elbiseler tezgahta hiçbişiye benzemiyo ama güzel şeyler var..

pricessim teşekkür ederim tatlım :*

tansumut'cum teşekkür ederim :)) haksız mıyım dimi ama :p