16 Şubat 2011 Çarşamba

Bandajım Botlarla Uyumlu Olsun Diye Sakatlandım :p

Krem rengi ya bu lastik bandajlar, baktım kahveli aksesuarım kalmadı, hadi dedim inciteyim bileğimi :)

Şaka bi yana dün ufak bi kaza geçirerek bilek ve boynumu incittim ne yazık ki :/ Çok şükür ki önemli bir şey yok.. Sadece basit incinmeler.. Bandaj beni boğuyor resmen ama ağrı kesici krem her yere bulaşıyor diye takmayı kabul ettim :) Yoksa annemin ısrarı falan kar etmeyecekti :p

Bi de boyunluğum var aslında :/ Biliyorum boyun bölgesi şakaya gelmez ama robocop gibi dolaşamıyorum,:/ Bunalıyorum hareket kabiliyetimi kısıtlayan şeylerle yaşayınca :( Evden çıkarken bi taktım, sonra çıkarıp çantama attım kendi kendime çok hareket etmemeye söz vererek ama iş yerinde pek de mümkün olmadı bu.. İnceden bi sızı başladı sanki :/ :( Ha bu arada o da krem rengi :))

Gelelim bugünkü hasta kombinine :)

Eveeet, nihayet kahve botlara veda zamanı geldi bir süre için :p Kahve kıyafetim çok yoktur, olanların da sonuna gelmiş bulunmaktayım :p

Aslında birçok renkle kombinleyebilirim ama açıkçası bi an önce siyahlarıma dönmek istiyorum, özledim :))








Tunik Tshirt : Koton
Hırka : Koton
Tayt : Batik
Bot : Derimod


Sevgiler..
:*

2 yorum:

cemre dedi ki...

canım ben kombinini çok sevdim boynuna ne oldu kaçırmışım hemen eski poatlarına bakıyorum geçiş olsun inşallah şimdi daha iyisindir:)

cicibebe dedi ki...

teşekkürler tatlım.. ufak bi kaza gecirdim de hafif bi incinme vardı ama gecti bile :) iyiyim iyiyim kolum arada sızlıyo ama yormamaya çalışıyorum kendimi :)