4 Ocak 2011 Salı

Yeni Yıl, Yeni Umutlar, Yeni Başlangıçlaaaarrr! :) ve Ne Gyidim #1


Öncelikle herkesin yeni yılını, geç de olsa kutluyorum!

Umarım bu sene her şey, herkesin gönlüne göre olur.. Sağlıklı ve huzurlu olunur :)


Ben bu yıl bi plan yapmamıştım.. Yılbaşından 2 gün sonra (yani dün) başlayacak olan finallerimin en zorlusu pazartesi (dün) olduğu için cesaret edemedim dağıtıp da toparlanamazsam diye :p

Yeni yıla evde, ders çalışarak arada da salona gidip aielemle oturarak girdim :) Gerçi çoğu arkadaşım hala inanmayıp, onlardan habersiz bi plan yapıp dışarı çıktığımı düşünmekteler ya, olsun :p Geri sayımdan hemen sonra da uyudum zaten :)

Ama sonra boş durmadım :/ 1 Ocak günü "hadi" diyen bi telefonla atladım Bursa'ya gittim :) Hem alışveriş, hem çifte kutlama.. Çifte evet, biri yeniyıl, diğeri ise şimdilik, ilerleyen günlerde açıklanacak bir sürpriz :))

Bursa'ya gidip de alışverişsiz dönülür mü? (Gerçi her yerde alışveriş yapabilme potansiyeline sahip insanlar için bu biraz yersiz bi soru :p ) Ben bu kez kıyafetten çok çorap alışverişine ağırlık verdim ve Korupark, Zafer Plaza ve Anatolium'daki Calzedonia ve Pentilerde ne kadar model varsa sildim süpürdüm :) İnsan yeni yeni elbise giymeye başlayınca böyle oluyor sanırım :p



Elbise : Deck (ben Limango'dan aldım ama Çarşamba günü Markafoni'de satışta olacakmış :) )
Çorap : Penti İris Antrasit
Bot : Polaris
Çanta : Bakırköy'de hatırlamadığım bir pasajdan
Bilezikler : Mango
Tac : pazardan



Kapatıcı : Lancome Effacernes
Pudra : Mac Studio Fix
Allık : Nars Orgasm
Ruj : Flormar #54
Gloss : Mac Flashmode Lustreglass
Rimel : Lancome Hypnose Drama

Ha bir de ojeler.. Biiiiir sürü de oje aldım.. Ama Claire's inrenk değiştiren ojelerini bulamadım :( Gerçi Türkiyede var mı onu da bilmiyorum ya neyse :)) Bu oje blogları insanı yoldan çıkarıyor azizim, tutamıyorum renkleri gördükçe kendimi :p Onları da zamanla paylaşıcam inşallah :)

Bu arada, düğün nişan harici ilk kez "ne giydim" içeriği hazırladım, umarım rahatsız edici bir görüntü oluşturmamışımdır :p

Şimdi ilk sırada yine kalınan otelin tanıtımı ve Bursa'da etseverler için bi öneri var :)

Sevgiler :)
:*

6 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Cicibebe çok cici olmuşsun:) Ya ben de elbise giymek istiyorum ama çorapla donuyorum resmen kışın bir türlü giyemiyorum o sebeple:) Elbiseni çok beğendiğimi de belirteyim:)

kiraz çiçegi dedi ki...

canım cicibebeşim mutlu yıllar sana. çok şeker olmuşsun iyiki koymuşsun cnm:)

nisamu dedi ki...

Cicibebe mutlu yıllar:)

Kombininde çok güzel:)

cicibebe dedi ki...

inanırsakolurbence, çook teşekkür ederim.. ben de öyle diyordum ama artık kalın kalın pamuklu ama ince çoraplar var :) nası bi tanım olduysa artık :p yani gayet sıcak tutuyorlar denemelisin sen de :))

kiraz çiçeğim teşekkürler canım :*

nisamucum çok teşekkür ederim canım sana da mutlu yıllar :*

AtolyeKedi dedi ki...

Bayıldım Maşşallah sana, nazar değmesin.

cicibebe dedi ki...

amin canım teşekkür ederim :)