21 Ocak 2011 Cuma

Rimmel Matte Finish Oje Matlaştırıcı


Uzuuuuun zaman arayıştan sonra edindiğim Rimmel matlaştırıcım huzurlarınızda efendim :)

Alalı epey oluyor ama denememiştim daha önce hiç.. Dün ojelerimin üzerine süreyim dedim ilk kez ve paylaşıyorum işte :))

Tırnaklarımda Flormar Supermatte M110 var..



Bu da üzerlerine matlaştırıcı uygulanmış hali..



Geniş fırçası ile uygulaması çok kolay ve çabuk kuruyor.. Fiyatı yanılmıyorsam 5-6 TL arası bir şeydi Watsons'da..

Ben sevdim..

Öneriyorum :)

Bu arada tırnaklarımın uçları ne yaparsam yapayım katman katman ayrılıyor.. Fotoğrafta da belli oluyor hatta pütürlü gibi duran yerler.. Havasızlıktan denecek biliyorum ama öyle kötü görünüyo ki ojesiz de çıkamıyorum :/ Ne yapıcam hiçbi fikrim yok :(

Bi bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?

Sevgiler..
:*

3 yorum:

Nemo Latte dedi ki...

selam. tırnakların katman katman soyulması zayıflıklarından dolayı oluyor benim bildigim kadarıyla. ben de yaşıyordum bunu ve kalyon tırnak güçlendirici kullandım. sally hansen hard as nail varmış bir de ama biraz pahalıdır o. ben kalyon kullan derim.. ama bir yerden sonra (bir-iki ay mesela) fazla sertleştirebilirmiş, o zaman da kırılıyormuş tırnaklar soyulmak yerine..

cicibebe dedi ki...

nemo latte'cim çok teşekkür ederim verdigin bilgiler için.. tırnak güçlendiricileri bir deneyeyim o zaman ben..

Ayra dedi ki...

Ayrılma ve kırılma olayını kağıt törpülerle çözdüm, tavsiye ederim. TRIM marka salon boards diye geçiyor.