12 Ocak 2011 Çarşamba

Oriflame Pure Colour Lipstick Ordusu :)


Yine bir makyaj malzemesi tanıtımı :) Hatta minik bir ruj ordusu da diyebiliriz :)) Kurşun askerlere benzememişler mi böyle dizilince :))

Bu rujlar Oriflame Ocak katalogunda 1 alana 1 bedava kampanyasıyla, hemd e çok uygun fiyata satılıyordu.. Yapılarından kremsi diye bahsedilince denemek istedim.. Çünkü krem yapıda rujlar hafif renklerde, doğal ve parlak oldukları için seviyorum..

Bunlar konusunda tereddütlerim vardı, zira Avon'un benzer kaptaki rujları son derece rahatsızdı.. Ama hiç çekindiğim gibi çıkmadı, bayıldım hatta diyerek sizi swatchlarla başbaşa bırakıyorum :)

*Sıralama her fotoğrafta aynıdır..




İsimleri okuyamıyorsanız fotoğrafa tıklayınca büyüyecektir :)


Flaşlı çekim..


Flaşsız çekim..

Dudak Swatchu isterseniz daha sonra ekleyebilirim..

Eveeeet :)

Ne düşünüyorsunız?

Bu arada benim finallerim bitti nihayet (yani bugün 10'da son sınavıma girdim) ve bu yazı yayınlanırken ben muhtemelen İstanbul'a doğru yolda seyrediyor olucam :)) Oralarda yazabilir miyim bilemiyorum ama yazamasam da taslak oluşturduğum bikaç yazıyı yayınlarım, sizi çok boşlamamış olurum hehehe :)

Sevgiler..
:*

14 yorum:

SWL dedi ki...

desert rose çok hoş görünüyo. Dudak swatchı isterim :D

nisamu dedi ki...

Gerçekten kurşuna askere benzemişler:)Bence rujların renkleri süper:)

cicibebe dedi ki...

SWL sağol cnm, tatilim bitsin en kısa zamanda koyarım :p

nisamu'cum teşekkürler :)

AtolyeKedi dedi ki...

Bayılırım rujlara hepsinin rengide çok güzelmiş.Geçmiş olsun canım kurtulmuşsun finallerden de. Oh sefan olsunyerimede gez

tansumut dedi ki...

Benim cuma bitiyor finallerim. Sanırım sende Sakarya Üni'de okuyorsun :)
Oriflama satıcı bulsam alırdım o derece albenili olmuş post :)

Hayat Kafe dedi ki...

Meraba güzel bi post olmuş :)
Oriflame'ın Hypnotic Kiss rujunu da kesinlikle tavsiye ederim.Bakmak istersen bloguma beklerim:

http://kafehayat.blogspot.com/

cicibebe dedi ki...

atölye kedi'cim teşekkür ederim canım :) herkesin yerine geziyorum azar azar :))

tansumut'cum sanırım seninkiler de bitmiş artık, gözün aydın :) evet sakarya ünv.de okuyorum, sen de öyle sanırım :) bölüm ne? :) bu arada ben sadece kendine satan bi orfilame satıcıyım :p

hayat kafe teşekkür ediyorum, hemen bakıyorum ruja da :)

tansumut dedi ki...

Bitti evet ama üf neyse hatırlamak istemiyorum :) Sosyoloji bölümündeyim ben sen hangi bölümsün? :)

cicibebe dedi ki...

ben endüstri mühendisliğindeyim canım. bu arada senin blogun var mı varsa ben göremiyorum da, mail adresine bakıcaktım :)

tansumut dedi ki...

Blogum yok malesef ya belki ileriki zamanda açarım. Tatilden çok bunalırsam eğer :p
Yaa sen bi de bakırkoyden misin? :)

cicibebe dedi ki...

bakırköydeydim ama şimdi taşındım ordan mecburen canım bu hafta taksim'e taşındık :/ sen de mi bakırköydesin yoksa :S

tansumut dedi ki...

evet bakırköydenim :) oh mis taksim hmm :))

cicibebe dedi ki...

ımm :) cnm mail atarsan tanışırız belki bu kadar ortak noktadan snra reelde de :p kivilkivil@gmail.com

meryem martı dedi ki...

desert rose güzel duruyor :)