19 Ocak 2011 Çarşamba

Oriflame Lipmania Rujlar


Oriflame'in Very Me koleksiyonuna ait bu Lipmania rujların kapları beni benden aldı! Neden mi? Çünkü kapaklarında Topuklu ayakkabı resimleri var ve şeffaf! o kadar şekerler ki, gerçekten kendilerini sattırmayı başarıyorlar :)

Ben iki rengini edindim bu rujların,

Flirty Pink



Ve Pink Kiss



Rujların yapıları yumuşacık, parlak ve hafif.. Ama gelin görün ki görünen rengi vermeyip, çok hafif renklendiriyorlar.. Nivea dudak koruyucu sürmüşcesine :/



Soldaki Flirty Pink, sağdaki Pink Kiss..

Günlük kullanım için uygunlar, ama fiyatları daha önce bahsettiğim Pure Colour rujlardan pahalı ve işgörmeleri daha düşük olduğu için çok da gerekli değiller bence.. Siz de benim gibi kaplarına vurulup almak isterseniz alın tabi :))

Sevgiler..
:*

11 yorum:

papatya dedi ki...

Avondan şaşmaa sen bak avon a kalite diyorum gidip hala oriflame alıyosunn:) cokk ayıp cookk:))))

cicibebe dedi ki...

ama avon'un fiyatı uygun olan tüm rujları çok dandik :))

papatya dedi ki...

sen iste ben sana geliinden verırım tatlımm:) hıh ayrıca bak boonlarda iyi değilmiş:)

cicibebe dedi ki...

hehehe yok arkadaşım almıcam avon aaaa :p teşekkür ederim ayrıca düşünmen yeter canım :*

cemre dedi ki...

:)) bende sırf kapları için alacaktım bunlardan ama satan yer bulamadım:)

cicibebe dedi ki...

cemrecim dedigim gibi çok renksizler o aklında bulunsun :) ama hala edinmeyi istiyorsan sen istedigin renkleri söyle önümüzdeki ay ben sana alır yollarım, şubat katalogunda her rengi var çünkü öyle gördüm :))

cicici dedi ki...

harika görünüyorlar :)

cicibebe dedi ki...

cicici'cim teşekkür ederim :))

cemre dedi ki...

kuzum teşekkür ederim söylemen yeter:)

Miracle Dilara dedi ki...

Rujlarımız hep aynı bende oriflame katlogunu almısım tamamen sende :)

cicibebe dedi ki...

dilara'cım dogrudur :) ben seviyorum oriflame rujlarını.. ruja da çok para vermeye gerek görmüyorum :)) görüyolar işimi :)