18 Ocak 2011 Salı

Oriflame 2FX Mascara


Oriflame'in bu yeni çıkan rimeli katalogda öyle iddialıydı ki deneyeyim dedim.. Çok bi beklentim yoktu, günlük kullanırım işte diyerek aldım :)

Yorum ve açıklamalarımı fotoğraflarla yapıcam çünkü başka türlü anlatabileceğimi sanmıyorum :)

Rimel piyasaya çıkmadan önce Oriflame'de direktör olan bir bayan iç içe geçen falan deyince Allah Allah nasıl ola ki falan demiştim, fırçanın içinden başka bi fırça geçtiğini falan hayal etmiştim :D Mühendis beyni işte, o kadar komplike düşünmeye gerek yokmuş meğer :D Basit bi sistem : Tek bi fırça ve onu sıyıran bi aparat :)



Efedim şöyle ki..

Bu gümüş tarafı :


Rimel fırçaya bol bol geliyor.. Dolgunluk vaad ediyor ve iyi derecede dolduruyor da..

Siyah tarafı çevirdiginizde ise gümüş kapağa bağlı dar giriş, fırçadaki fazlalığı alarak temizliyor..


Şu kadar bir fazlalık çıkıyor fırçadan ve aynı fırça, siyah kapaklı kısımda aşağıdaki hali alıyor..


Bu şekli ile de uzunluk yaratmayı vaad ediyor.. Uzatıyor mu?.. Hmm.. Uzatıyor, rengini veriyor fakat neredeyse hiç dolgunluk katmadan..

İlk iki fotoğraf, gümüş başlık, yani dolgunlaştırıcı kısım ve doğal kirpiklerimin karşılaştırması..





Bu da doğal, gümüş ve siyah başlıkların karşılaştırması.. Doğal hali daha gür duruyo bu bi gerçek :D:D



Beğendim mi? Beğendim..

Bir rimelden bekleneni karşılıyor mu? Ne beklediğinize bağlı.. Ben şahsen hem dolgun hem uzun kirpikleri sevdiğim için benim beklentimi karşıladı diyemem.. Günlük kullanım için uygun olabilir..

Önerir miyim? Kalıcılığını test etmedim ama bi Hypnose bi Eyes To Kill kadar başarılı değil tabi ama öneririm..

Sevgiler..
:*

5 yorum:

M¥PriNcessS dedi ki...

GAYET BAŞARILI GİBİ CNM ;)

makyajguncem dedi ki...

Güzel post olmuş,tşkkürler tatlım;)

cicibebe dedi ki...

princessim öyle gibi :)

makyajguncem teşekkür ederim canım :)

Adsız dedi ki...

bende beğenmedim doğal daha iyi duduyor ama bende dolgun ve uzun gösteren rimel arayışındayım öneri varmı

cicibebe dedi ki...

adsız'cım aslında bir nebze daha iyi duruyor fotodakinden ama yine de tam dolgunluk vermiyor ne yazık ki.. Maalesef Oriflame'de iyi özellikte bir rimel daha öneremeyeceğim, çünkü en iyisi bu bana göre. Buna yakın fiyatlarda maybelline rimellerden beğenebilirsin ya da Golden Rose'un bir rimelini de çok övüyorlar. ama çıtayı biraz daha yükseltirsen max factor 2000 calori ve loreal lash architect rimelleri de önerebilirim. Yok, "maddi açıdan sıkıntı yok, sen bana yeter ki takma kirpik etkisi öner" dersen o zaman benim vazgeçilmezim "Lancome Hypnose Doll Eyes"