10 Ocak 2011 Pazartesi

Ne Giydim? #2

İlk ne giydim postumu Yılbaşı yazımda gizli olarak yapmıştım :)

Neden gizli yaptım? Ya da neden bu zamana kadar yapmadım?

Imm.. Sanırım medeni cesaretsizlik :))

Sonra bunu yendim :) Yeni yılla birlikte yeni kararlar aldım ve uygulamaya koyuldum.. Önce ertelediğim sağlık sorunlarını, aksattığım kontrolleri, bıraktığım ilaçları tekrardan ele aldım..

Ayıla bayıla da olsa tahlillerimi verdim, sonuçlarımı aldım.. Direktiflere uymaya başladım.. Önümüzdeki 6 aylık süreçte rahatım :)

Ve benim için en önemlisi.. Bir diyetisyene giderek kendime, yaşantıma ve zaaflarıma uygun bir diyet listesi hazırlattım.. Kilo almaya başladığım ilk yıllarda da aynı bayan bana yardımcı olmuş kısa zamanda iyi rakamlara imza atmıştık :p Fakat ben her şey gibi onu da bırakınca gerisin geri başa döndüm, üstüne de katladım :/ Neyse, hayıflanmaya gerek yok bi yerden başlamak gerek diyerek gittim işte :)

Şimdi bu ne giydim'leri yapıcam ki, hem zamanla bedenimdeki gözle görülür değişimleri birlikte gözlemleyelim, moral olsun , güç olsun :) Çünkü gördüm ki çekinecek bi şey yok, blog ortamı gerçekten samimi :) Hem benim gibi etine dolgun hatunların :p giyim seçimlerini birlikte ele alalım, yanlışları düzeltelim doğruları gösterelim :) Hem de kıyafetlerim belki birilerinin isteklerine cevap verebilir :) Şahsen ben bloglardaki bu postlardan çooook aradığım tarzdaki şeyleri bulup edinebildim :)

Çok konuştum dimi? Ama ne yapayım yeni kararlarımı açıklarken heyecan yaptım :))

Sıkılmadan okuyan varsa alkışlıyorum ve de öpüyorum ve de teşekkür ediyorum :)

Eveeeeett, geçen gün ultrason (korkmayın sadece polikistik overlıyım, kontrol amaçlı:) )için hastaneye gidecektim.. Hastaneye ve okula çok süslü gitmekten yana olmayanlardan olduğum için rahat bi seçim yaptım..





Kazak/Tunik : Koton (Balon kesimli seçimler bir tombiklik hatasıdır fakat giyilmesi mecburidir :) hediyedir :) )
Tayt : Bakırköy'de bir pasajdan
Bilezik : Mango
Tac : YKM
Tavşancık Keçe Broş : Puantiye Accessorize

Evden çıktıktan sonra, çizmeli çekilen fotoğraflar baya bulanık olduğu için şimdilik bunları koydum :) İlk post için affola :))

Sevgiler..
:*

3 yorum:

M¥PriNcessS dedi ki...

çok gzl olmuşsun yine tuniğe bayıldım saçlarda cok gzl uzamış cnm masallah ;)

AtolyeKedi dedi ki...

Ay canım benim sen tazeciksin daha, çok geçmiş olsun, tedavi olunca düzeliyor ve şu zamanda çok fazla duyuyorum. Tekrar çok geçmiş olsun. Çok yakışmış tunik ve tayt, bende çok özeniyorum ama senin gibi genç kızlara daha çok yakışıyor. Güzel hediyeymiş güle güle kullan.

cicibebe dedi ki...

prensesim teşekkür ederim canım :) evet saclarım maaşallah baya uzadılar :))

atölye kedi'cim teşekkür ederim.. valla bu zamana kadar hep aksattım ama inşallah bundan sonra tedaviye devam ederim :)