25 Ocak 2011 Salı

İş Yerinde İlk Gün , Ne Giydim? #3

Aslında ilk güne dair fotoğraf çekmediğimi ve yayınlamayacağımı söylemiştim ama eve geldikten sonra, üzerimi değiştirmeden hemen önce çekiverdim bi tane :) Aynadan ve flaşsız olduğu için pek bulanık ama idare edin :)



Gömlek : LCW
Pantolon : Zara
Hırka : GAP
Ayağıma da anneme ait olan bi babetimsi ayakkabı giydim.. Ama feci acıttı ayaklarımı arkaları :(

Makyaj fotosu ise normal bi fotonun kesilmiş versiyonu :)



En altta Oriflame Renkli Nemlendirici var..
Pudra : Mac Studio Fix
Allık : Nars Orgasm
Kapatıcı : Lancome Effecarnes
Göz Kalemi : Flormar Ultra Black
Far : Stila Kitten
Rimel : Lancome Hypnose Drama
Ruj : Maybelline numarasını okuyamıyorum ama sanırım 60 ya da 160 ismi Spiced Diamonds
Gloss : Sephora ya 09 ya 60 :D ne tarafı düz anlayamadım :D

Böylelikle ilk gün için gayet sıradan ama özenli olduğumu düşünüyorum.. İlk gün ne iddialı görünmek isterim ne de pasaklı, diyenlerdenim de :))

Postu gece yayınlıyorum yine :)

Sevgiler..
:*

9 yorum:

AtolyeKedi dedi ki...

Maşşallah canım nazar değmesin. Tekrar hayırlı olsun

Nah a Perfect Day dedi ki...

Eneeem duru güzellik çok cici olmuşsun :)
İş hayatında başarılar dilerim :):)

cemre dedi ki...

canım yeni işin hayırlı uğurlu olsun :)

cecilia dedi ki...

öncelikle hayırlı olsun yeni işin cicim, ilk günler önemlidir hep, kılık kıyafete, hal ve tavırlara daha bi dikkat edilir, ilk günü sıkıntısız atlattınmı gerisi kolay, kombinin sade ve şık, makyajında öyle, çok hoş görünüyosun ;)

kiraz çiçegi dedi ki...

bir önceki postuna yazamadım tebrikler canım işhayatının taşlı çamurlu bitmek bilmez yollarına sende hoşgeldin. Herşey gönlünce olsun başarılar. kıyafet tamam, blog sayfan güzel hep yeni başlangıcın olmuş. kim tutar seni yürü beaahh:)

Hedonist Queen dedi ki...

Canım tekrar hayırlısı olsun :)
İlk gün için çok uygun bir kıyafet seçimi ve doğal yüzüne yakışan bir makyaj, çok tatlısın her zamanki gibi :)

cicibebe dedi ki...

Evren'cim çok teşekkür ederim :)

Nah a Perfecxt Day, teşekkür ederim canım utandım :)

cemre'cim çok sağol canım..

ceci'cim çok teşekkür ederim tatlım.. hakikaten ilk günün stres sıkıntısı bi başkaydı ama hala gecmiş değil :/ :)

kiraz çiçeğim çok teşekkür ederim :) valla öyle oldu, arada değişiklikler yapmalı dimi :))

hedonist queencim teşekkür ederim canım, o senin tatlılığın :))

aysegul dedi ki...

merhaba,
şu pudranın nosunu istesem:)sanırım açık buğday tenlisin :)

cicibebe dedi ki...

ayşegül'cüm evet açık buğdayım ben MAC'te C4 kullanıyorum. Aslında bir açık tonunu kullanıyordum ama C4 sanki daha ii bi renk verdi yüzüme gibi gelince bir ton koyulaştırdım. zaten çok ama çok az bi fark var aralarında :)