25 Ocak 2011 Salı

Haftasonu Ne Giydim? #4

Bugün tanıma amaçlı bikaç tedarikçi firma gezeceğim için son derece rahat ve salaş kıyafetler seçtiğim için fotoğraf çekmeye yeltenmedim bile :))

Kombinim haftasonundan.. Cumartesi günü Sakarya'da mis gibi bi hava vardı.. Aneyle (ailem yanımda olmadıgı zamanlarda bana hep annelik yaptıgı için ona istemdışı aney derim hep :) ) buluşacaktık, havayı güneşli görünce e hadi madem dedik bi nostalji yapalım :)

Biz, eskiden, kafamız bi şeylere bozulunca hemen göl kenarına kaçardık.. Bazen susarak bazen hararetle dertleşerek suya bakardık.. Hatta bi yerde otistik çocukların suya bakınca rahatladıklarını okuyunca otistik olduğumuzu falan ilan etmiştik..

Neyse.. Hadi dedik Sapanca'ya o zaman :)

Diyet miyet hak getire dedim ve gömüldük missss gibi gözlemelere :)) Suya bakarak yedik tabiiki :p

Sonra da göl boyunca yürüyüş yaparak erittik.. Ve tabi bol bol poz vererek :))

Ne giymiştik peki?

Ben,





Tunik gömlek : Koton
Hırka : Mango
Çorap : Penti (bu 80 denye ama 100'ü neyin var mı?)
Botlar : Kemal Tanca
Kemer : Pazardan -şaka gibi ama 1TL'ye inanılmaz güzel rengarenk kemerler aldım :) -
Çanta : Bakırköy'de bir pasajdan
Gözlükler : Rayban -camlarına bulut yansıdığı için beyaz gibi çıkmış ama aynalı siyah-


Aney :


Ceket : Mango
Elbise : Koton
Tayt : Batik
Çizme : Hotiç
Çanta : Calvin Klein

Bu arada aney dik ve düzgün duruşu ile fizyoterapist ve pilates eğitmeni ünvanlarının hakkını vermiyor mu sizce de? (Böyle de yağcıyımdır :p )

Sevgiler..
:*

5 yorum:

cecilia dedi ki...

ikinizinde kombini çok şık çok beğendim, bu arada göl çok güzel görünüyor, ne güzel dimi insanın canı sıkılınca gidip izliyeceği kfa dağıtacağı bi manzarası, mekanı olması..

inanirsakolurbence dedi ki...

Sapanca yine puslu:)

cicibebe dedi ki...

ceci'cim teşekkür ederiz ikimiz de :) evet gercekten insanın bir manzarası olmalı sıkıldıkça sıgınacagı.. o yüzden sakarya'dan ayrılmayı hiç istemiyorum günün birinde :)

inanırsakolurbence :) saoanca hep puslu bu mevsimlerde.. ama çok durgundu, büyüleyici :)

winom dedi ki...

yagcı bebem benim :))) hiç güleceğim yoktu.. :)
güzel geldi bu nostalji bana güzel hava, gözleme, göl kenarı ohh bir de bebe yanımda daha ne olsun.. bu arada otistik değilmişiz onlar saatlerce bakabiliyorlarmıs biz fotograf cekme aktivitesini gerçekleştiriyoruz :))
bu arada taytı batik diye yazabilirsin soru işaretli marka cıkmadı henüz :)))

cicibebe dedi ki...

hahahaha :D iyi bari yanlış teşhismiş :p düzelttim batik yaptım oldu mu :D bu arada en kısa zamanda yine yapalım :))