28 Ocak 2011 Cuma

Durum Raporu, Ne Giydim? #5

Geçen günki yakınmamdan sonra gelen yorumlardan güç alarak daha umutluyum sanırım artık :)) Yorulmak olası, ama yılmak yok :))

Zorlu iş hayatı nedeniyle her gün işe paçoz gibi gidiyorum.. Departman dolayısıyla üretim kısmına giren tek bayan çalışan ben olduğum için hayallerimdeki gibi şık şıkırdım bi iş kadını olamıyorum garipsenme korkusuyla.. Ayrıca üretimden dönünce de üstüm başım kir pas içinde, ellerim yağlı, burnum demir tozlarından tıkalı vs olduğu için bi pantolon bi tişört, en eski spor ayakkabı düşüyordum yollara..

Bu sabah, "yok" dedim, "bu böyle olmaz.. bi yerden başlamak gerek! Hani ideallerin? Hani tıkır tıkır topuk seslerin?" :p

Giriş için mümkün olduğunca spor tutmaya çalıştım kombini, ilk zamandan korkutmama derdindeyim de hala :p

Ama öncesinde söyleyeyim ki, henüz uygun ışıklı bir fotoğraf çekilme yeri bulabilmiş değilim :/ Her taraf kocaman camlarla kaplı olduğu için inanılmaz aydınlık ofislerimiz ve fotoğraflarda tonlar hep farklı farklı çıktı bu yüzden :/









Elbise/ Tunik : LCW
Hırka : Volume X (Nerede satılıyor normalde bilmiyorum ama zaman zaman Markafoni'de çıkıyor, ben ordan almıştım. Çok uygun fiyatlı ve kalitesi güzel bir marka)
Çorap : Calzedonia (Doğru renk 2. fotodaki)
Bootie : Lovely Shoes
Bilezik : Pazardan

Aslında enine çizgili çooook uzun zamandır giymiyorum ama bu elbisemsi şeyi görünce çok beğendim ve tabularımı yıkıp aldım :)

İş yerinde de beğenildi, artık elbiselerimi meydaaane çıkarabilirim demektir hihi :)

Makyaja gelince, öğrendiniz artık doğal makyajlar yapıyorum günlük hayatta.. Bugün de Gözlere lacivert-gri yapınca yanak ve dudaklara yüklenmedim, hafif bronz malzemeler kullandım.. Ama allık da olduğundan turuncu çıkmış :/ Acaba biri makinenin ayarlarıyla mı oynadı bugünkü bütün fotoğraflar vasat :/

Neyse..



Ama göz makyajı fotoğrafı silinmiş iyi mi :/

Maybelline Affinitone Kapatıcı
Mac Studio Fix Pudra
Nars Sertao Allık
Max Factor Sparkling Sirius Far (#455)
Flormar Glittering Star Eyeliner (Lacivert) (#506)
Oriflame Stretch&Curl Mascara - Mavi
Avon Color Trend Ruj - Cafe Au Lait
Golden Rose Multicolor Diamonds Lipgloss #12 - Mavi bişi

İşte bu kadar :)

Ha bu arada bu kombinle yılbaşı hediyesi olan kolyemi de takmış bulundum :))

Odam hala yarım yamalak.. Bi toparlansın, evrimini aşamalarıyla paylaşıcam inşallah :))

Sevgiler..
:*

3 yorum:

nisamu dedi ki...

Başlangıç için iyi olmuş canım,Çok şıksın.Sen topuklularını giy tıkır tıkır dolaş.İdeallerinden de vazgeçme.

xesrax dedi ki...

fıstık olmuşsun fıstııkk. maşallah cnm sana.

cicibebe dedi ki...

nisamu'cum teşekkür ederim canım :) topukluları sıraladım bile :))

Esra'cım sağol tatlım :))