24 Ocak 2011 Pazartesi

Beklenen Gün Gelirse...


Beklenen gün gelecekse çekilen çile kutsaldır denir ya.. Onu yaşıyorum günlerdir sanırım ben :))

Ama nihayet geldi işte o gün :)

Hani taaaa şu postumda bahsetmişti ya güzel haberlerim var diye, şimdi rahatça söyleyebilirim :)

Bugün itibarı ile, Adapazarı 1. Organize Sanayi Bölgesinde bir fabrikada, endüstri mühendisi olarak işe başlamış bulunmaktayııııımmmm :) Şimdilik çaylak olarak her şey yolunda :p

Sabah evden alelacele çıktıgım için ne giydim yapamadım :/ Ama klasik işte : siyah kumaş pantolon, beyaz-gri fırfırlı gömlek ve siyah hırka..

Neyse, fazla işgal etmiim ben iş arkadaşımın bilgisayarını, henüz kendi odam hazır değil de, idare ediyorum arkadaşlarla :))

Sevgiler size..

Tebrikler bana..

Hehehe :))

:*

11 yorum:

dekorapsuwasyon dedi ki...

Tbr ederim canım, hayırlı olsun :)

Sümeyye dedi ki...

tebriler canım hayırlı olsun,çok sevindim senin adına :)

Hedonist Queen dedi ki...

Canım tebrik ederim çok sevindim, iyi olur umarım :)

çokomelike dedi ki...

Tebrik ederiiiim :)

papatya dedi ki...

cnm benim hayırlı olsun inş çoooooook paralar kazanırsınnn:P

cicibebe dedi ki...

dekorapsuwasyon'cum teşekkür ederim :)

sümeyye'cim çok sağol canım :)

HQ'cim iyi olacak umarım :) teşekkür ederim..

çokomelike'cim teşekkür ederiiiim :))

papatyam inşallah canım ama haftanın 6 günü çıktı benim iş, ne zaman harcıcaz paraları :p

çokoprenses dedi ki...

hayırlı olsun!

Çiğdem dedi ki...

tebrik ederim, iş hayatında yükselmen dileğiyle, hayırlı olsun..

cicibebe dedi ki...

teşekkür ederim çokoprensescim :)

cicibebe dedi ki...

çiğdemcim teşekkür ederim tatlım inşallah :)

AtolyeKedi dedi ki...

Ne güzel tebrik ederim canım hayırlı olsun. İş hayatında hep ilk günkü gibi hevesli,heyecanlı, istekli ve dinamik olman dileğiyle...