30 Aralık 2010 Perşembe

Yıldızlı Dekoratif Ayna!



Koçtaş'ta çalışırken görüp vurulduğum bu yıldızlı dekoratif ayna tabiiki benim olmalıydı bir yıldız manyağı olarak :))

Oldu da..

Ama odamı çeşitli dekorasyon çalışmalarından geçirmek biraz zaman aldığı için ancak yerleştirebildim duvarıma :)


Ürün böyle bir kutunun içinden çıkıyor.. Bit kadar, hepsine kesinlikle yetmeyecek kadar çift tarafı yapışkanlı bant da mevcut yanında.. Ve aynaların üzeri bir jelatinle kaplı, çizilmemesi veya yapıştırma esnasında parmak izi çıkmaması için.. Güzel düşünülmüş.. Ayrıca kırılmıyormuş bu aynalar :)

Fotoğrafta çerçevelerden birinin boş olduğuna bakmayın, 3 çerçeveyi de paketlerinden yeni çıkardığım için hepsi boştu, diğerlerine idareten fotoğraflar koydum ama büyüğü unutmuşum :) Ayrıca yılbaşı hediyelerimden biri olan atlı karıncama dikkat! Öhüm Öhüm :))

Sticker Ayna : Koçtaş
Çerçeveler : Koçtaş
Hasır Kutular : İKEA

Ben çok beğendim.. Çok şık buldum..

Sizce nasıl olmuş? :)

Sevgiler..
:*

5 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

2. foto gözükmüyor

kiraz çiçegi dedi ki...

feel yourself a star:)

cicibebe dedi ki...

moda(e)rator'cum sanırım hallettim :)

kiraz çiçeğim aynen öyle hissediyorum :))

YETENEK-SİZİN dedi ki...

tüm dilekleriniz gerçek, yeni yılınız kutlu olsun!♫ Sevgilerimle ♫

cicibebe dedi ki...

çok teşekkür ederim yetenek-sizin :) hepimizin dilekleri gercek olur inşallah :)