29 Aralık 2010 Çarşamba

Yılbaşı Hediyelerim Vol 3 : Zoe Jewels

Geçen gün bir kargo daha aldım :)

Limango kutusunun içinden bu cici çantacık çıktı önce..



Ve içinden de bu kutucuk..



Ve bu kutucuğun içinden de bu şık kolyecik :)



Şekil itibarı ile sanırım üst üste 2 kalpçik kondurmuşlar :) Geçenlerde "aaa hiç mavilerle kullanacağım bi kolyem yok" demiştim de.. İşte aramızdan bazı yetenekler çıkabiliyo böyle lafı cımbızla seçip uygulamaya alabilen :p



Zoe Jewels'ta kolyenin Tanımlaması : "Orijinal Swarovski Taşlı 925 Ayar Gümüş Kolye Ucu" diye geçiyor.. Test ettim, onayladım.. Taşların parıltısı Swarovski kolyelerimle aynı kalitede görünüyor :))

Çoooook teşekkür ederim bu zarif hediye için de..

Bu arada ben de sevdiklerime hediye almaya/üretmeye başladım, baya yol katettim ama şimdiden paylaşmayı istemiyorum belki gören olur içlerinden diye :))

Sevgiler..
:*

5 yorum:

papatya dedi ki...

cnm benım yaakimbilir ne süprizi hazırladın bana sırf ben gormıyımdıyede yayınlamıyosun cok saol bebişimmm::O

papatya dedi ki...

bu rada gercekten harıka bir kolye ucuymuş güle güle kullan cnmÇ::::

cicibebe dedi ki...

ne demek tatlım sana çok güzel bi tost hazırladım çayla onu vericem :p

keyf_i sibel dedi ki...

ne kadar güzel süpriz olmuş.güle güle kullanın....

cicibebe dedi ki...

teşekkür ederim keyf-i sibelcim :))