27 Aralık 2010 Pazartesi

Yılbaşı Hediyelerim Vol 1-2 : Atlı Karınca!

Daha önce, üşendiğim için gecikmiş olarak dün yayınladığım bir wishlistim vardı :)

Şimdiden istek listemden 1 tane eksildi bile.. Ve artı bonus olarak elbiselerrrrr :)

Şu aralar elbiselere taktığım için, 2 tane elbise aldım hediye olarak annişten :)) Çoook beğendim ve hemen giydim ama bahsetmek istediğim asıl o değil..

Geçen Bolu seyahatimizde, bir kırtasiyenin vitrininde duran el kadar bir atlıkarıncaya dakikalarca gözlerimi ayırmadan bakıp, hayal alemine dalıp ısrar ve inatla almamıştım.. Küçüklüğümden gelir atlıkarınca sevdam.. Rahmetli Dedem, Hac'dan getirmişti ben çoook küçükken (yanılmıyorsam 3 yaş falan) getirmişti bi tane atlı karınca.. Plastik ve pembeli bir şeydi yanlış hatırlamıyorsam.. Nasıl kırıldı veya benden çıktı hiçbi fikrim yok.. Ama içimde o zamandan beri çok ayrıdır atlıkarıncaların yeri.. Ve hep müzikli bi atlıkarıncam olsun istedim ama ne bi girişimim oldu almak için, daha doğrusu Bolu'dakine kadar hiç görmemiştim bile.. Neyi bekliyordum bilmiyorum..

Neyse..

Geçen gün bir kargo geldi.. Makarna kolisi! Şaşırdım, Allah Allah dedim bu ne ola ki? Sonra kutuyu açtım, içinden gazetelerle sıkıştırılarak oynaması imkansızlaştırılmış başka bir kutu daha çıktı : Bisküvi kolisi! :)) Onu da açınca içinden gazete kagıtlarıyla iyice sarmalanmış bişi çıktı!

Büyük bir merak ve istekle gazetelerden kurtulunca bir de ne göreyim!! Nol Babalı bir Atlı karınca!!!







Nasıl mutlu oldum anlatamam!

Çokkk!
Çoooooookkkkk!!
Çooooooooooooooooookkkkkkkkkk!!!!


Çok teşekkür ederim arkadaşlar :)

Sevgiler..
:*

6 yorum:

papatya dedi ki...

vayyy be ne düşünceli müdürün varmış çok güzelmiş güle güle kullan:)

cicibebe dedi ki...

sağol canım :) öyledir müdürüm maaşallah :) :))

Didem dedi ki...

Çok şeker yaa:)) İyi günlerde kullan..Birde bi sorum olucaktı Blogundaki genel olarak resimleri ne ile çekiyosunuz cnm? Markasını alabilirmiyim ..Benim dijital makinam var rujlarımı yada ojelerimi çektiğimde flashtan dolayı bembeyaz oluyor :(( flası kapatıncada karanlık oluyo,renkler belli olmuyo..Senin çekimlerini çok beğendim ruj,oje,vs.. tam rengini vermişler

cicibebe dedi ki...

Didem'cim teşekkür ederim canım..
benim şu anki makinem Canon Sx120.. blogumda içerik kısmındaki etiketlerden makineyle ilgili yazdıgım postu bulabilirsin :)
ama ondan önceki rujları swatchları ya da tüm fotografları Sony cybershot modelini unuttugum ama baya eski bir model olan bir makineyle çekiyordum.. Yakın çekimlerde makroyu açıp hafif uzaktan egik tutarak çekersen parlama en aza inecektir.. veya tam ışık altında, makinenin gölgesi düşmeyecek şekilde uzaktan çekip daha sonra fotografı keserek kullanıyorum.. bu şekilde yine parlama olmuyor :) umarım anlatabilmişimdir :)

Didem dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum cnm ..Birde öyle çekmeyi deneyeceğim :) Makinamdanda çok memnunum geçtiğimiz yaz almıştım(Casio Ex-z35 12.1 megapixsel)..Yenisi alıp masraf yapmak istemiyorum ihihih :))

cicibebe dedi ki...

hiç gerek yok tatlım masraf yapmaya, dediğim gibi dogru açıyı bulunca harikalar yaratacaksın sen de eminim ;( kolay gelsin :)