11 Aralık 2010 Cumartesi

Yeni Cici Ojeler :)

Golden Rose Nail Art serisini duymayan var mı bilmiyorum ama ben bayıldım.. Yoğun yapıları ile çok güzel renk veriyorlar ve sürümleri de kolay..


Ben şimdilik 3 Rengini edindim ve 3 rengi de tavsiye ediyorum.. Özellikle sol baştaki, senenin modası kahveli kremli ojelerin üzerinde çok asil duruyor!



bunlar da pastel markasına ait bayılarak edindiğim ojeler.. Hepsini aynı anda sürmek istiyorum o derece güzel renkleri var!! Bordonun içinde minik minik parıltılar var ve harika duruyorlar! Resimlere tıklayarak yakından bakabiliyorsunuz sanırım ;)



Bunlar da Golden Rose ve Flormar ojeler.. M110 rengi hariç diğer ikisini sevdim diyemem :/

İstek üzerine swatch ekleyebilirim daha sonra!

Sevgiler..
:*


Not : Bu bir otomatik posttur.. Yorum ve yanıtlar tatil dönüşü yapılacaktır :)

5 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Pastellere bayıldım yahu:)

modadanhaberinolsun dedi ki...

Selam henüz blogcu da yeniyim.. Blog'una yeni izleyicin oldum.. gayet hoş bir blog :)

benim blog'uma da beklerim :)

cicibebe dedi ki...

inanırsakolurbence, evet gercekten çok güzeller hem şişede hem turnakta ;)

modadanhaberinolsun teşekkürler cnm blog camiasına hoşgeldin ;)

Adsız dedi ki...

Söz konusu oje olunca blog blog geziyorum

cicibebe dedi ki...

o zaman bundan sonra daha sık bekleriz sevgili adsız :)