22 Aralık 2010 Çarşamba

Upuzun Eldivenler :)

Bunların başka bir adı var mı bilemiyorum ama eldivenlerin uzunu işte :)

Çook sevdiğim bir montom var, kolları ispanyol kesim ve normalden biraz kısa.. Şık duruyor ama fakir kol hırkalarla ya da kazaklarla giyince kollarım üşüyordu.. Bunlardan görünce etrafta sevindim, aaa örülür ki bu, çok kolay ki.. dedim.. Dedim demesine ama ben o parmak yerini beceremem :/ Yardım edenim de olmayınca görünce hemen kapıverdim :)



Eğer siz de benim gibi beceriksizseniz ve yardım da alamıyorsanız, birçok yerde satılıyor.. Hatta her yerde :) Ben Penti'den aldım, oldukça sıcak ve ponponlarıyla çok da sevimli :)


Bu da kolda duruşu.. Pek beceremedim fotoğraflamayı ama olsun anlaşılıyor nasıl olduğu :)

Postu yazıp tekrar gözden geçirirken farkettim de, ne "beceriksiz"mişim ben :))

Sevgiler..
:*

4 yorum:

MODA GEZGİNİ dedi ki...

canım çok şık duruyo.hayırlı olsun.ellerin sıcacık olur artık.fotoğraftada güzel çıkmış kendine haksızlık etme cicibebe:) izleyicin oldum..sewgiler

cicibebe dedi ki...

teşekkür ederim canım :) parmaklar çözüm dışı kalıyor biraz ama olsun :))

kiraze(zübeyde) dedi ki...

gerçekten çok ciciş olmuşlar güle güle kulllan canım :))

cicibebe dedi ki...

teşekkürler zübeydecim :)