22 Aralık 2010 Çarşamba

Pastel 59 ve Golden Rose Nail Art 119 İkilisi

Şu yazımda bahsettiğim Pastel ojelerden birini kullandım nihayet!


Şişesinde dururken de çok beğenmiştim (59 numara) ama tırnakta da ayrı bi zarif duruyor bence! Hatta benim şekilsiz kurumuş parmak & tırnaklarımda dahi!!

Üzerine de yeni takıntım olan Golden Rose Nail Art'ların bronz rengi (119 numara) ile kalp çizdim.. Bu sefer bişiye benzediler sanırım siyaha oranla daha iyi oldular :)



Bu nail art ojeler çok güzel ve renkleri de oldukça yoğun.. Flormar da çıkarmış, çok canlı cici renkleri var.. Yani şişelerden görünen o fakat sürünce aynı ölçüde canlı durmuyorlar.. Golden Rose kadar yoğun değiller.. Sürümleri de kolay bence, edinebilirsiniz :))

Sevgiler..
:*

8 yorum:

cemre dedi ki...

golden roseda varmıymış bunlar yeni görüyorum bulursam bende alayım kalpler çok cici olmuş:)

cicibebe dedi ki...

evet canım bir süredir var, ve birçok da rengi var.. teşekkürler :)

NahaPerfectDay dedi ki...

Mihihi süpeeer olmuş kalplerr:)))

cicibebe dedi ki...

nahaperfectday teşekkürler :)

Oje Delisi : ) dedi ki...

çok tatlı :)

cicibebe dedi ki...

oje delisi teşekkürler :)

Gizzy dedi ki...

kalpler ne tatlı yaa:)

cicibebe dedi ki...

sağol gizzy'cim ama sadece sol eldeki kalpler tatlı oluyo ne yazık ki :)) bi de sag elimdekileri gör, kargacık burgacık :))