15 Aralık 2010 Çarşamba

Kutu Kaplamaca :)) Jeliboncuk'tan (Ç)Alıntı Başlık :))

Dün akşam, Bolu'dan (eveeeet yine yeşil ev'e gittim :) ) (tamam anlatıcam en kısa zamanda kış mevsimindeki halini de :)) ) aldığım rengarenk kalemlerim için mevcut kalemliklerimde yer bulamayınca "offf dedim! bi kalemlik bulmalıyım! hatta bunların hepsini değiştirmeliyim! Hepsi bir örnek ve odama uygun olsunlar!.."

Ve kalemleri koydum öylece kenara..

Bugun, sabah blogları gezerken sevgili Jeliboncuk'un yararlı ötesi harika blogunda yayınladığı postunu görünce a-haaa! dedim ve koyuldum fikir üretmeye :p

Önce aklıma İkea'dan aldığım 3lü metal saklama kutuları geldi ama onlar zaten renkli süslüydü.. Kafamı diğer yana çevirdim ki o da ne?! Bir adet küçük boy pringles kutusu bana bakmıyor mu?!


Zaten birkaç haftadır kutu kaplamaya merak sarmış olan bendeniz (gerçi bu kadar komplike bi olaya girişmemiştim, ben sadece yapışkanlı kağıtla ayakkabı kutularını kaplıyordum) aldım elime mevcut kağıdımı ve malzemelerimi başladım kalemlik üretmeye! :)


ilk aşama çok da başarılı olmadı :) Yamuk yumuk kesilmiş ve yapıştırılmış halde bir cips kutusu!


Hmm.. Buraları kapatmak gerek dedim.. Kurdela ararken bu hazır dizilmiş pulları buldum ve silikon tabancasıyla alt kısmına yapıştırdım..


Sonra bulduğum kurdelayı, üst kısma dolayıp bir fiyonkla işi bitirmek niyetindeyken, silikonun incecik kurdeladan belli olarak kötü görüntü oluşturduğunu farkettim.. Hem de fiyobnk çok basit duruyordu..


Lastik toka kutumu elime aldım ve lastikleri eskimiş 2 adet tokanın süslerini çıkararak yaptığım 4 fiyongun ortasına yapıştırarak bitirdim eserimi :p


Ta-taaaaam!

Ne yalan söyleyeyim ben çok beğendim :) Sizce nasıl olmuş?

Öyle sanıyorum ki, kalemlerim yeni evlerinde oldukça mutlular :)




Son olarak, bana bu fikri verdiğin için teşekkürler Jeliboncukum :) Elin kolun dert görmesin :)

Sevgiler..
:*

12 yorum:

dekorapsuwasyon dedi ki...

sahibi gibi cok kokos olmuş canım :) eline sağlık..değerlendirmeler harika oluyor

Zeynep dedi ki...

hehe çok şirin olmuş :)

inanirsakolurbence dedi ki...

Gayet güzel olmuş:D

cicibebe dedi ki...

dekorapsuwasyon'cum teşekkürler canım :) evet gerçekten gereksiz şeylerden kullanışlı nesneler elde edilebiliyor :)

sağol zeynep'cim :*

inanırsakolurbence teşekkürler :)

papatya dedi ki...

sahibi gibi çok kokoş olmuş:)

cicibebe dedi ki...

hehehe komşumdan esinlendim bu çalışmamda efendim :p

jeliboncuk dedi ki...

eline sağlık canım harika görünüyor valla:) Aynı pringles kutusundan benimde pamuk kutum var:)Bir ara onu da paylaşırım ;) Çok eğlenceli oluyor ama değilmi :)

cicici dedi ki...

harika olmuş ya ne tatlı :)

Sümeyye dedi ki...

çok cici olmuş canım ellerine sağlık :)

cicibebe dedi ki...

jeliboncuk, bu da pamuk kutusuydu pringles haliyle zaten canım :D hatta kapladıktan sonra kenarlarının aşındıgını farkettim ama çok gec olmuştu :D neyse artık eskidikçe yaparım :p çok sagol tekrar kutumun fikir annesi :)))

cicici, sağol cnm :)

sümeyye, sağol canım, senin eserlerinin yanında sönük kalır ama olsun :p

Swotpisces dedi ki...

gerçekten hoş olmuş bence, eline sağlık. :)

cicibebe dedi ki...

Swotpisces teşekkürler canım :)