16 Aralık 2010 Perşembe

Kalpsever Oldum Ben!

Küçüklüğümden beri aksesuara düşkünümdür.. Takı, toka ne olursa kabulümdür :)

Ama gelin görün ki kalp figürlü her şeye karşı bir antipatim vardı.. Hiçbi zaman romantik bi ruha sahip olamadım :) Belki de bundandır.. Ama son zamanlarda resmen elim hep kalplilere gidiyo.. Şikayetçi miyim? Hayır :) Seviyorum cicilerimi :)

Uysallaştırıyo sanırım inatçı ruhumu kalp figürleri..


Pembe kalp yüzük : Accessorize


Kırmızı kalp yüzük : Çarşamba Pazarı (Sakarya)


Leoparlı kalp anahtarlık : Accessorize


Taşlı kalp kolye : Swarovski


Altın görünümlü kalp küpeler : Takıcım


Taşlı anahtarlı kalp kolye : Tally Weijl


Çoklu kalp sticker : Toyzz Shop


Pembe kalp kalem : D&R


Sizce de insanın içini yumuşatmıyorlar mı :)

Sevgiler..
:*

5 yorum:

cecilia dedi ki...

kalpli figürler klişe gibi geliyor ama her dem sempatik, şık ve hoş bir hava katabiliyor insana, bende kalpten vazgeçemiyorumm <3 :)

kiraz çiçegi dedi ki...

romantik olmasanda ne kadr sevgi dolu olduğunun kanıtıdır :)

cicibebe dedi ki...

ceci'cim <3 :))

kirazım çiçeğim teşekkür ederim o senin sevgi doluluğun :))

gunde dedi ki...

kırmızı yüzükten bende de var.ikisini birden takınca çok hoşuma gidiyo.ben de bir kalp delisiyim:)

cicibebe dedi ki...

gund3Cim ikincisini almaya gittim ben de bu hafta pazara ama bulamadım satıcıyı :/ ama gördügüm zaman denicem :)