14 Aralık 2010 Salı

Hediye Parfümüm Geldiiiii :)

Yaklaşık iki hafta kadar önce tatlı blogger arkadaşımız Mine'nin etkiliğinde Roberto Cavalli parfümü ben kazanmıştım :) Arkadaşım hediyemi yollamıştı fakat ben şehirdışında oldugum için ulaşamamıştım :(

Bugün nihayet kavuştum cici parfümüme!



Kutusu da şişesi de kendisi de ayrı şık gerçekten! Ağır ama güzel, çekici bir kokusu var.. Koku tanımı :

* Üst notalarda Mandalina, Bergamot, Manolya ve Parlak Reçine.
* Orta notalarda Mayıs Gülü, Frezya, Vahşi Orkide, Atlas Dağ Sediri
* Alt notalarda ise Hint Sandal Ağacı, Paçuli, Kehribar ve Misk kullanılmıştır.

Kışın gündüz kullanımlarda harika olacağını düşünüyorum :)

Tekrar tekrar ÇOOOOOOOOK TEŞEKKÜRLER Mine'cim!

Sevgiler!
:*

5 yorum:

nisamu dedi ki...

Parfümünü güle güle kullan.Şansında hep açık olsun:)

cicibebe dedi ki...

teşekkürler canım, inşallah :) sırada senin çekiliş var :p

cecilia dedi ki...

ne olursa olsun parfüm hediyesi almaktan hiç sıkılmam ve çok severim, güzel koktuğuna eminim, güzel günlerde sürün :)

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

güle gle kullan canım :)

cicibebe dedi ki...

cecilia ben de çok severim tatlım :) teşekkürler :)

Mine'cim tekrar teşekkürler :)