26 Aralık 2010 Pazar

El Emeği Hediye Küpeciklerim :)

Cici arkadaşım, komşum, hiç denk getiremediğim Lost'daşım :p Sevgili Bayan Papatya blogunun Papatyasıyla buluştuk geçen gün.. Dedikodu ilerlerken bi baktım çantasından bu cici küpeleri çıkardı ve bana uzattı :)


Eneeeem! dedim.. Bayıldım bayıldıııım! Tam da bu ara yeni yeni kahve giymeye başlamışken ve de hiç kahveli takım yokken süper oldu bu hediye!

Ve de en önemlisi el emeği! Kendisi yapmış bu güzel ciciyi.. Ya da Jeliboncuk'la birlikte de yapmış olabilir bilemiyorum unuttum :))

Ama olsun iki bayan da nefis işler çıkarıyorlar.. E bana da hemencik kulağıma geçirivermek düşer :))



Ellerine sağlık canımmm :)

Sevgiler..
:*

3 yorum:

cecilia dedi ki...

beklenmeyen hediyeler nasıl sevindiriyor insanı, çok güzelmiş küpeler, güzel günlerde tak cicim. :*

papatya dedi ki...

Sen tak canım ben sana bolbol yaparım hatta çarktaki kızlardan model calıp gene yaparım:)

cicibebe dedi ki...

birisi taaa iki sene önce bi söz vermişşşşş!!! :D