15 Aralık 2010 Çarşamba

Can Sıkıntısı Makyajı Vol 1.. galiba..


Geçenlerde fix + ımla ennn fazla ne kadar canlandırabilirim farları diye deneme yaparken bu garip makyaj çıktı ortaya :)

Pembe far : flormar 5li paletin pembesi
Kaş altı aslında altın sarısı ama fotoda belli olmamış : Stila trio'nun Bakır kısmı
Mavi eyeliner gibi görünen şey : Any Collection 39 no toz far
Yeşil olan da far : Any Collection 33 no
Rimel : Oriflame Stretch & Curl mavi mascara

Bu Any'ler T-shoplarda satılıyordu bir ara.. Şimdi hala var mı bilmiyorum ama parıltıları ve kalıcılıkları güzel..

Aslında renkler canlı olsaydı çılgın bişi olabilirdi ama bu haliyle kötüye yakın oldu bence :)

E o zaman niye mi paylaşıyorum?

Dedim ya, can sıkıntısı :))

Sevgiler..
:*

5 yorum:

papatya dedi ki...

canım sana badana boyası sürsen bile yakışır:P
bende can sıkıntısna boncuklarıma gömüldüm walla:)

cecilia dedi ki...

can sıkıntısına makyaj yapmak iyi geliyor gerçekten, hem gayet hoş, bu soğukta içimizi ısıtan bi makyaj olmuş ;)

Zeynep dedi ki...

haksızlık ediyosun bence gayet güzel olmuş ;)

cicibebe dedi ki...

papatya'cım ben sana makyaj yapayım sen bana incik boncuk o zaman :p

Ceci'cim sağol canım.. evet makyaj yapmak güzel de çıkarması işkence geliyor bana :)

Zeynep'cim teşekkürler canım :)

papatya dedi ki...

ne demek cnm sen iste yeterki :P