21 Aralık 2010 Salı

Alix Avien Nail Deco İle Çatlamış Görünümlü Tırnaklar!!!

Birkaç gündür bu seri ile ilgili yazılar okuyorum bloglarda.. Diğer markaların uygulamalarını hepimizin bilgiği birçok oje blogunda görmüştüm fakat Alix Avien sanırım yeni çıkardı bu serisini..


Abant gezimin son gününde Bolu'daki adını unuttuğum bir kozmetik mağazasında gördüm bu ürünleri.. 4 rengi vardı : pembe, lacivert, siyah, beyaz.. Ben deneme amaçlı sadece siyahını alma niyetindeydim ki dayanamayıp pembeyi de ekledim alışverişime :) İyi ki de almışım diyemeyeceğim çünkü birazdan swatchlarda göreceksiniz ki pembesi siyahı kadar verimli değil..


Bu, ojeleri aldığım ilk gün, pembenin, tırnağımdaki uçuk pembe ojenin üzerine uygulanmış hali.. Pek belli olmadı alttaki oje, bu sebepten arkadaşlar da kurbağa derisine benzedi diye dalga geçtiler :( :)


Bu da kuzenimin cadı tırnaklarında kırmızı & siyah ikilisi :)


Kalın sürerseniz çatlaklar iri iri, ince bir kat sürerseniz minik minik oluyor.. Ama Bence orta kalınlık ideal..

Bunlar çeşitli renk kombinasyonlarını görmeniz açısından kendimi feda ettiğim fotoğraflar :) Babam az önce yemekte tırnaklarımı görünce, suratında gayet ciddi bir ifade ile şunları söyledi : "Kızım, tanıdığım iyi bir psikolog var.. Hatta psikiyatr da bulabilirim istersen.." :D:D:D

Pembe versiyonlar :




Pembe güzel fakat üzerine sürülen ojenin canlılığını kaybetmesine neden oluyor.. Alt katmandaki, ojelerin ilk halini de çekip yayınlasaydım keşke, demek istediğimi daha iyi anlatabilirdim :/

Siyah versiyonlar..




Sanırım anlatmak istediğim bu fotolardan sonra daha açık oldu.. Siyahın altındaki yeşil ile (baş parmak) pembenin altındaki yeşil (serçe parmak) aynı renk, flormar neon yeşil.. Ama siyahın altındaki haline bakın bir de pembenin, cansız değil mi söylediğim gibi??

Sonuç olarak, ben beğendim bu çatlayan kırılan değişik ojeleri :) Sakarya'da biraz zor ama diğerlerine de rastlarsam edinmeyi düşünüyorum :)

Sevgiler..
:*

2 yorum:

Siu dedi ki...

Çok değişikmiş :)

cicibebe dedi ki...

evet siu'cum değişik, ve bikaç gündür gördüm ki beğenmeyen kesim de fazla ama ben beğeniyorum uyumlu renklerle uygulamalarda :))