17 Aralık 2010 Cuma

Alix Avien 187



Son zamanların moda rengi lacivertin ışıltılı hali bu :) Tamam, baya bi ışıltılı simli falan ama inanın rahatsız edici değil :)

Ben bu şişeye bakınca hep yıldızlı, açık bi gecede gökyüzüne bakıyo gibi hissediyorum.. Abartıyo muyum? :p

Tırnağımdaki görüntüsü 2 kat sürülmüş hali.. Çok hafif daha koyu duruyor normalde, flaştan dolayı sanırım çookkk azcık açık çıkmış rengi..

Fotoğrafta ve başlıkta da yazdığım gibi,
Markası Alix Avien, numarası 187..

Sevgiler..
:*

5 yorum:

papatya dedi ki...

ya nerden aldın bugun bende bu renk aradım aama bulazmadım t shopa falnda baktım yok

nisamu dedi ki...

Rengi çok güzelmiş:)

cicibebe dedi ki...

papatyam boludan aldım tatlım ama verebilirim sana abantı su yolu yaptım ben ne de olsa :p

nisamucum evet dimi? :)

papatya dedi ki...

eehheh cok saol tatlım:)

cicibebe dedi ki...

kız cadı, ben verdim mi sana bu ojeyi :)