3 Kasım 2010 Çarşamba

Korupark Ganimetleri


Geçen haftasonu yine bi kaçamak yapalım dedik.. Gerçi artık kaçamaklık yanı mı kaldı her hafta kaçıyorum :D Bildiğin gezenti olduk ayol!

Bursa, teknik sebeplerden dolayı yeni uğrak yerimiz oldu :p Ve ben uzun zamandır (sanırım bikaç gün :/ :p ) alışveriş yapmamış olmanın verdiği görmemişlikle arkadaşlarla buluşma falan hak getire, saldırdım mağazalara :)

Ayıp mı oldu dersiniz?

Ama sevdim Korupark'ınızı da Zafer Plaza'nızı da Bursalılar! ;)

Bu arada dönüşte, hazır dedim vaktim var.. Bilecik üzerinden geliyordum, girdim şehir merkezine.. Daha önceden orada okuyan kuzenimden duyduğum Porland Fabrika Satış Mağazasına uğradım.. Gerçekten o kadar uygun şeyler var ki ve çeşit o kadar fazla ki, çevremde doğumgünü yaklaşan herkese birer tane olmak kaydıyla bir sürü kupa veya fincan takımı aldım :D O kadar çok çeşit yani! Uğrayın! :))

Sevgiler :)

4 yorum:

kiraz çiçegi dedi ki...

internetsiz bir alışveriş:D

cicibebe dedi ki...

hahah evet nihayet yapabildim bunu :D

Ayşegül Yılmaz dedi ki...

Güzeldir Bursamız bende Koruparkın orda oturuyorum şimdi birde ikeanın yanında anatolium avm açıldı tavsiye ederim :)

cicibebe dedi ki...

bi sonraki hedefim o canım :) ama korkuyorum, bir ikea delisi olarak girip de çıkamamaktan :p