22 Eylül 2010 Çarşamba

Flormar Neon Oje Serisi ve Blog Alemi Ben Geri Geldiiiiiim :)

Kaç sene oldu yazmayalı? 15? Valla şöyle bi inceleyeyim dedim ben uzaklardayken neler olmuş diye, b, 15 senelik dökümanla karşı karşıya geldim :) Ellerine sağlık iyi çalışmış blogger arkadaşlarım yaz boyu hehehehe :)

Ara sıra yazdığım mini postlarımda bahsetmiştim ama tekrar söyleyeyim, çalışmaya başladığım için ve iş yerim de Kocaeli'de olduğu için, dolayısıyla ben git-gel esnasında bitap düşüyorum ve değil blog yazmaya, 2 aydır çarşıya çıkmaya fırsat bulamıyorum.. ehe ehe abarttım sanırım.. Tamam, haftada 3 gün gidiyo olabilirim işe ama diğer günler yatasım geliyo hep :D Ne yaniii? Olamaz mı? :p

Yaz boyu hem koşturmaca, hem de sıcaklardan dolayı kozmetikle uzak yakın bi ilgim olmadı :/ Ara sıra dehşet göz makyajları yarattım fakat fotoğraf makinemi kaybettiğim için bunları görüntüleyemedim sizler için :( Şimdi havalar serinlemeye başladı ya, sanırım ben de göz gezdirmeye başlarım artık kozmetik siteleri ve makyaj standlarına :))

Ne yaptım peki yaz boyu, ımmm.. Gezmekten başka?.. ımmm.. Yok, gelmiyo aklıma :D Hep gezdim iş haricinde :/
Bir sürü değişik, yeni insan tanıdım.. İyisiyle kötüsüyle.. Bir çoğundan BİR SÜRÜ YENİ TECRÜBE EDİNDİM! Edindiğim tecrübeleri kullanmaya bile başladım hemen :)
Sanırım bu yazın bana kattığı en önemli şey bu oldu : Büyüdüm! Saflığım azaldı (iyi niyet babında:) ) İnsanları "görmeyi" öğrendim.. Yeri geldi gördüklerimden iğrendim ama olsun, birikimim artmadı mı neticede.. :)

Ayakkabılar.. Evet, bence bi kadının hayatında ailesi ve mesleğinden sonra ilk sıraya oturması gereken yegane varlık ayakkabı!!! Bunu gönül rahatlığı ile söylemek için nedenlerim var ve sayfalarca yazabilirim :p ama Zaten gereksiz uzun bi yazı oldu (annemin deyimiyle, uzun süre sonra yazınca bağdan çözülmüş buzağıya döndüm :p ) o yüzden kısa kesip hemmmmen neon'larımı tanıtmaya geçiyorum :))




Bu renkler tırnağa sürülünce de aynı bu renk oluyor :) Pembeyi tek kat sürmek dahi yeterli fakat diğerlerinde aynı rengi almak için 2 hatta sarıda 3 kat gerekebiliyor.. Tırnağımda swatchlarını eklemedim şimdilik ama isteyen olursa daha sonradan ekleyebilirim.. Güzeller, yaz bitse de bulutlu kapalı günleri renklendirmek için kullanmayı düşünüyorum sanırım ara sıra : ))

Sevgiler,
Öpücükler,
:)

5 yorum:

M¥PriNcessS dedi ki...

fıstıgım pembeyi cok sevıyorum ama yeşili yada maviyi denemeye cesaretım yok :)

celebi74 dedi ki...

şekerim çok iyi etmişsin bu renkleri almakla bendede ikisi var diğerleri koyu olanlar ama çok tatlılar.. flormar'a bir kez daha teşekkür etmek lazım.. seni gördüğüme sevindim şekerim.. muck..

Adsız dedi ki...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Burcu

cicibebe dedi ki...

bugun mavi ojeyi sürdüm ilk defa.. normalde kötü durabilirdi ama lacivert giyinince güzel geldi bana :)

gospoje dedi ki...

selam bende ojeyle ilgili bir blog oluşturdum sana linkini atacağım.Bu desen tamamen el emeğim siteme yorum bırakırsan çok sevinirim (FİLM ŞERİTLERİ DESENİ)http://gospoje.blogspot.com/2011/02/film-seridi-deseni.html