7 Ağustos 2010 Cumartesi

Koçtaş'a Gidiyorum, Evimi Çokkk Seviyoruum Dırırırırıımmm :)


Aslında sevmiyorum bu müziği ben çok da.. Amaaaaa şimdi bi Koç ve Koçtaş personeli oldugum içiiiin seviyo gibi yapmak zorundayım sanırsam :p

Evet, 3 haftam bitti.. 3 haftadır Koçtaş'ta çalışıyorum.. Aslında ben (ve ekibim) Sakarya mağazası için girdim (girdik) fakat mağaza açılışı ertelendiği için ekime kadar İzmit Koçtaş'a git-gel yapıyoruz.. Çalışmak zor gelmiyor da o yol inanın o kadar büyüyor ki gözümde.. Kendim otomobille 20 dk'da gittiğim yolu servisle bir bucuk saatte gitmeye katlanamıyorum! Ama sanırım şimdilik yapacak bişi yok :/

İş güzel, yani güzel derken ben part elemanım ve kasa-müşteri ilişkileri arasında mekik dokuyan zavallı bi emekçiyim :p Ama çalışma ortamı güzel, özellikle Adapazarı ekibimiz çok eğlenceli.. Arkadan konuşmalar olsa da bütün gibi görünüyoruz etrafa karşı, bu güzel bişi tabi :p

Neyse, İzmitli arkadaşlarımdan gelen olursa beklerim, kasalarda 7648979 tane Özlem olsa da elbet bulunurum :p



İşe başlayınca tabi deniz hayatım sona erdi.. Haftasonları çalışmıyorum ama onda da ailemi görmeye git, onu yap, bunu hallet derken denize vaktim olmuyor :( Bu arada ikili ilişkilerde de sorunlar ve şanssızlıklar, kötü tesadüfler, berbatlıklar (böhüüüüüüüü diye başlarmışım :p ) yaşıyorum ama maaşallahlıkmış bünyem, çok güçlüymüşüm meğer bu konularda.. Allah bozmasın :)

Kozmetik tutkum, yaz sıcaklarıyla birlikte tabana vurdu.. Sadece ufak tefek ihtiyacları aldım bu süre zarfında.. ojeler, rujlar, biten kremler vs.. Ama ayakkabı ve gece elbiselerinde patlama yarattım :) Hatta ayakkabı alma isteğim manyaklık boyutlarına ulaştı.. Geçen ay Yaso alınıp henüz giyilmeyen ayakkabıları koridorun 20 adımlık kısmına dizmeye kalkınca ortaya çift sıra boydan boya bir görüntü çıktı!!! Fotoğraflarını zamanla eklerim ama ne zaman olur bilemiyorum.. Fotoğraf makinem hızlı tempo esnasında bi yerlerde unutuldu veya düştü veya çalındı :( İş güçten fırsat bulup da yeni bir tane bakamadım henüz..

Ayh, ne çok konuştum dimi :) ama kaaaaaaaç ayın acısı sanırım çıkacak bundan sonra.. Mazur görünüz efenim :)

Son olarak son günlerde dilimden düşmeyen o malum şarkıyı paylaşmak istiyorum :


"ayda yılda bir olsa da muhakkak ara
azıcık zamanından ayır da
öldün mü kaldın mı diye sor ara sıra
adımı kalbine yaz beni unutma!"

Not: bu, son günlerde takılan şarkı.. Asıl yaz boyu milleti kusturduğum 2 şarkı var ki sormayın :D

1. İzmirli Taylan - Abe kaynana
2. Nancy Ajram - Mogaba

Bunlar da manyaklık derecesinde ama.. Sanırım ben bu yaz her şeyi uç noktalarda yaşadım / yaşıyorum.. Şarkılar diyodum, o boyuta gelmiş ki, evde arabada işte yolda yürürken.. aklınıza gelen herrrr yerde zangır zangır bu şarkılar.. Başıma gelen bikaç olayı da anlatayım hemen :D

1. Güne başlarken ve günün hemen hemen her saati odamda bangır bangır abe kaynana çalmakta, yan apartman da oldukça yakın bize.. Aynı hizada oturan ailenin 5-6 yaşındaki çocugunu, garaj girişinde maç yaparken "abe kaynanaaaaa naptııınnn" diye şarkı söylerken yakaladım :D yemişim beyinlerini demekki yaz başından beri :p

2. Bi haftasonu yazlıkta değişiklik yapıp abimin arabasını alıp çıktık Yaso'yla.. Yol üstünde bi markete uğradık, müziği kapamadan indik cips seçiyoruz.. Yanımızdan geçen 2-3 genç "abe kızlar aynı, müzik aynı, araba değişmiş" gibi bişi söledi! biz şokkk!

3. Bi gece bi mekandan çıktık.. Saat bi hayli geç.. Ben kapıda biraz oyalandım, arabalarına giden ark.larla plan yaptık vs sonra yollandım arabaya.. Ark.larım önden gitmiştiler.. Arabaya yaklaştıkça bi "abe kaynana" melodisi duyuyorum ama "yok canım, kulaklarım beynim bana oyun yapıyo, ne işi var abe kaynananın burda" diye yürüyorum.. Kapılar açık, aracta kimse yok, müzik arabadan çıkıyo.. Arabanın diğer tarafına bi bakarım ki ne göreyim.. 2 araba daha çekmiş kenara -tanımıyoruz ama- inmişler aşağı, oynuyolar hep birlikte yol ortasında :s Ama nasıl bir oynamak!! Sanırsınız herkes bir şopar!! Yoldan gecen arabalar bir duraklayıp, alkış ve oynamalarla eşlik edip devam ediyorlar.. Gülmekten fotograf bile çekemedim o derece düşünün! Abe kaynana kardeşi ilan ettik kendimizi ve kimse birbirinin ismini dahi ögrenmeden bindi arabalarına evlerine devam etti :))

ve daha niceleri.. bu yaz "abe kaynana" yazıydı.. Yaz bitmiş gibi konuşuyorum ama işte şu ramazan beni bu psikolojiye soktu :) Neyse.. bakalım.. bugun cumartesi :) Yarın yeni abe kaynana maceraları ile karşınızda olabilirim :p hazırlıklı olun :p


Öpücüklerrr :)

3 yorum:

Sümeyye İnan dedi ki...

canım yeni işin hayırlı olsun...keşke istanbulda olsaydın kesin karşılaşırdık o zaman :)

Kbr-Bhdr dedi ki...

hayırlı olsun sayn koçtaş personeliii:)
sonunda bloa dnmene çok sevindiim bi daha gitme bak heee:)
o zamaaann..
abe kaynana napptın bizee biz birbirmizi çook sevdik kaçıoz bizee* der ardıma bakmadan kaçarım:)

cicibebe dedi ki...

sümeyyecim, önümüzdeki pazartesiden itibaren 1 hafta da KARTAL KOÇTAŞ MAGAZASINDA eğitimde olcam :) kasalarda "egitimdeyiz" kokartlı çömezcikler görürseniz onlardan biri benimdir :)))


kubikcim sen abe kaynana de yeterki ben hiç kaçmam :p