1 Haziran 2010 Salı

Yeni Papiler :)

Pembe aşkım son sürat devam ediyor :)

Geçen hafta Markafoni'de gördüğüm anda tereddütsüz sepete attığım devasa tabanlı terliklerime bugün kavuştuuuummm :))



Uhh! Dedim, hakikaten yüksekmiş :/ Ama rahat.. Etek veya şortla giyemem, hem kıyafet hem ayaklar iddialı olur diye.. Ama beyazlı pembeli bluzlar ve skinnylerle hoş bir kombin olacağını düşünüyorum..


Sizin öneriniz var mı?

-o-

Bir diğeri..

Yine Markafoni (hacklesin biri şu siteyi :p ) gezintisi esnasında bu pembeli kamuflaj desen converse modeli ayakkabıyı görünce yine yine yinee attım sepeteee :)



Markası American Eagle :/ Taban olarak rahat ancak converselere göre bayağı ağır.. Hatta tanktan esinlenmiş olacaklar ki (!) yan tarafları baya bi geniş.. 38 no ayağın koskocamaaaan 43 no gibi duruşundan anlaşılıyordur zaten :))

Netice itibarı ile ben sevdim :)

6 yorum:

Nah a Perfect Day dedi ki...

Pembeye aşık biri olarak 2sine de bayıldım:D
Terlik tam benlik ama Markafoni beni aşıyoor öhüöhüü:(:(

Sümeyye İnan dedi ki...

terliklere bayıldım ayağındada çok tatlı durmuş canım güle güle kullan :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Bende geçen yaz pembenin siyahından almıştım rocket dog'dan plajda giyinmek için ayağımı vurdular çok fena hassas ayaklarım var parmak arası terlikler bile vurabiliyor:))

ikiside cok tatlı keyıfle kullan

cicibebe dedi ki...

bu tarz agır parmak arası terlik ler genel olarak vuruyor zaten ne yazık ki :( taban ağır oldugu için aşağı çekerek parmak arasına daha çok sürtünüyor olabilir :/

ama ben şöyle bir yöntem düşünüyorum, daha önce haangar'dan aldıgım 3 tl lik terlikler ayagımı hiç vurmuyor evde sürekli giydigim halde..

http://cicibebedenciciler.blogspot.com/2010/05/yaza-hazrlk-part-1.html

etrafında silikon var bak, hiç acıtmıyor :) öyle bişi uygulatmayı düşünüyorum parmak arası terliklerime :)

reyhane dedi ki...

Terlikler kesinlikle süper,sana da acayip yakışmış..

cicibebe dedi ki...

reyhane, teşekkür ederim cnm :)