10 Haziran 2010 Perşembe

Yeni Bağımlılığım : Konad!!!

Çeşitli bloglarda -en başta sevgili zuzu olmak üzere- görüp beğeniyordum bu tırnak süsleme olaylarını fakat hiç alıp ben de denesem ya, dememiştim.. Halbuki ojesiz gezemem, merak et, al dene diiimi?

Neyse efendim geçen gün sevgili my make up story'nin blogunda gezerken birden google'a konad yazdım, çıkan ilk sitedeki setlerden bir tanesini attım sepete.. Her şey öyle ani gelişti ki valla ben de anlamadım nasıl aldım nasıl oldu :)) Ertesi gün, yani dün elimdeydi mini setim :)



Paketin içinden bir de Avon Bali Bliss parfüm ve Loreal Matte Morphose fondoten numunesi çıktı, teşekkür ediyorum buradan site yetkililerine :))

Bu en basit setin içerisinde :


2 adet Konad oje.. Bu ojelerin özelliği yoğun kıvamlı olması.. Ama ben elimde bulunan bu kıvamdaki ojelerimle de denedim, hatta ve hatta geçmişte ince kıvamlı fakat çok bekledigi için kurumaya yüz tutarak yogunlaşmış ojelerle de denedim, olumlu sonuçlar aldım :))



1 adet süsleme diski.. Ben başlangıç seviyesinde olduğum ve de sitede başka düzgün disk kalmadıgı için m3 diskini seçtim.. Hem ben yıldızları çok severim ki..



1 adet transfer damgası (stamper) ve diskten ojeyi sıyırmaya yarayan spatulamsı alet (scraper) çıkıyor..

İlk denemem tam bir fiyaskoydu.. Sanırım çok beklemiş olmalıyım ki diskten damgaya hiçbir desen geçmedi :S Yaşadığım hayal kırıklığını anlatmam imkansız :p Ama yılmadım, açtım youtube'u illegal yollardan (!) ve 1 yapılış videosu izledim, denedim ve olduuuuuuuuu !!!

Çok basit bir işlem fakat deseni ortalamak biraz tecrübe istiyor :/ Zamanla kazanacağımı düşünüyorum ve bunu düşünerek de sürekli sürüp sürüp çıkarıyorum ojeleri :p Neyse ki asetonum bitti de şimdilik bir ara verdim :D Akşama kadar tabi bu ara :D:D





İlk deneme için nasıllar?

Sevgiler..

13 yorum:

My Makeup Story dedi ki...

muhteşemler bebeğiiimmm:) ben yurtdışından sipariş ettiğim için daha var gelmesine:(

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

ilk deneme için bence süperler ! sen bide benim yaptıklarımı pardon yapamadıklarımı bi görsen :D:D

modamakyajgüzellkdünyası dedi ki...

ba yıl dımmmm.yeni tasarımlarını bekliyoruz..

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

benim manikür yaptırdıgım yerde var bu setten ..bende çiçek yaptırırım üstüne de bir taş :) harika

ozgur dedi ki...

süper

cicibebe dedi ki...

MMS'cim teşekkür ederim cnm darısı tez vakitte başına :))

Zeynep'cim seninkileri de gördüm bi harikalar, kendine haksızlık etmeeee ;)

Hande'cim teşekkür ederim cnm yeniler parmagımda şu an hehe

Mine'cim ben de edinmeyi düşünüyorum taşlardan :)

Ozgur, teşekkür ederim ;)

Kbr-Bhdr dedi ki...

süper olmuş bebeeeeem:) byıldıııııııım!

BlogdakiSeninOlsun dedi ki...

Ben de bu olaya giricem bir ara, çok beğendim :)

cicibebe dedi ki...

kübracım teşekkür ederim cnm :*

Pelin'cim sağol bence de girmelisin olaya :)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

çok güzel olmuş, güle güle kullan :)

gul dedi ki...

hangi siteden aldın canım isim verebilir misin.

cicibebe dedi ki...

marjo'cum çok teşekkür ederim :)

Gul'cum aslında link vermiştim cnm ama gözünden kaçtı heralde : www.kozmetikcim.com'dan aldım ben ;)

kozmetik dedi ki...

güzel ürünler önerin için teşekkürler