5 Haziran 2010 Cumartesi

Avon Arabian Glow Far Paleti ve Allık

Çok fazla bi şey yazasım yok bugünlerde.. Kuzenim kaza yaptı ve yoğunbakımda şu an hala.. Ama çok şükür ki iyiye gidiyor durumu..

Allah acil şifalar versin, dualarınızı esirgemeyin diyerek, daha önceden hazırlamış olduğum ürün tanıtımlarıyla başbaşa bırakıyorum sizi..

Avon'un Arabian Glow serisinde bulunan Creme Delight göz farlarından Very Vibrant rengi bu far..


Yapısı kremsi değil, bariz krem.. Renkler cart değil göründüğü gibi, soft ve gerçekten çok hoş.. Ama tabi krem fara uygun olmayan göz kapaklarıma bazsız sürünce toplanma yaptı.. Bazlı da denemedim, bilemeyeceğim :/

Allık ise tam bir hayal kırıklığı oldu görünce..


Minicik, hatta aşırı minik bir kutucuk.. İçine bi yere saklamışlar birkaç gram bronz allığı, sünger kısımlı yaylı mekanizmayı batırmak suretiyle alıp yanaklarınıza yayıyorsunuz.. İçinde altın ışıltılar var ve günlük kullanıma uygun bir bronz allık.. Bence ben bunu bronzer niyetine bile kullanırım, zira ışıltıları çok da belli olmuyor ve rengi de uygun..



Çok gerekli mi? Almasaydım da olurdu ama aldım, pişman değilim :)


Sevgiler..

12 yorum:

deli kızın cenesi dedi ki...

canım gecmis olsun:(..rabbim acil sifalar versin ins..

M¥PriNcessS dedi ki...

acil şifalar canım çok gecmıs olsun :(

Kbr-Bhdr dedi ki...

allah yardımcısı olsun tatlım. umarım bian öncesi toplar:(

cicibebe dedi ki...

deli kızın çenesi, amin cnm,çok teşekkür ederim..

princesscim, sağol tatlm..

kübracım inşallah canım, teşekkür ederim..

ChunLi Beauty dedi ki...

çok gecmiş olsun tatlım Allah acil şifalar versin.. Farın renkleri cok taatlıymış :)

kiraze(zübeyde) dedi ki...

yoğun bakım sürecini insallah toparlanış bır sekılde atlatır ve servıse çıktığında ıyı olur acil şifalar canım

TANNESİ dedi ki...

Çok geçmiş olsun, inşallah en kısa sürede eski sağlığına kavuşur. Farlardan sağdakilerle çok hoş bir makyaj çıkabilir ortaya... Güle güle kullan.

Makyajlı Kız dedi ki...

renkler harika görünüyor bir iştahla baktım ama krem farmış :( krem far çok riskli ya kesin gözde toplanıyor...Bu arada büyük geçmiş olsun,şifa dileklerimle..

cicibebe dedi ki...

Chunli'cim teşekkür ederim cnm, evet renkler çok şeker :)

kiraze'cim teşekkür ederim, dün servise çıkarıldı nihayet :) hızla toparlıyor :)

tannesi'cim teşekkürler.. ben bu krem farları karıştırmayı beceremiyorum gerci :/

makyajlı kız, teşekkür ederim.. evet krem farlar kullanışlı değil ama ben de katalogda "kremsi yapıda" denmesine kandım.. sandım ki yumuşacık toz bi yapısı var :/

reyhane dedi ki...

Acil şifalar diliyorum, iyi haberlerini bekliyorum..

CherrybLossomgirL dedi ki...

allah acil şifalar versin cicibebe

cicibebe dedi ki...

reyhane'cim teşekkür ederim, haberler iyi :)

cherry'cim sağol cnm :*