7 Mayıs 2010 Cuma

Yeniler.. Ciciler..

Dışarda missss gibi bir hava varken,benim evde ders çalışmaya çalışmam ve başaramayıp blogumla ilgilenmem suç mu söyleyiverin bana bi?

Aslında bu postu ayrı ayrı yazmayı planlıyordum ama, son günlerdeki yoğun faaliyet temposu (!) içerisinde bu pek mümkün olmadı.. Ben de hepsini tek postta toparlamayı düşünüyorum.. Bakalım bi iş çıkmadan, pc'den kalkmadan tek seferde bitirebilecek miyim yazıyı :D

Geçenlerde sevgili My Makeup Story'nin güzel blogunda yeni aldığı kumaşlarını görüp hemen atlamıştım.. Ama sonra düşün, taşın, karar ver aşamasında iken, bi akşam odama bi girdim odamda koca bi poşet.. Neki bu falan derken içine bi baktım, bu ciciler çıkmasın mı?!!


Çıksın çıksıııın :) Bu 3 cici kumaşa da tek kelime ile bayıldımmmm!


En sağdaki şifon.. Astar falan da almış anacım, çoooook güzel elbise planlarım var :)) Zaten aynı akşam gelen misafir teyzeleri kattım önüme, açtım modelleri detaylı anlatarak olur aldım :)))

Ama bu arada ben de boş durmadım ve aynı gün, gittiğim pazardan ben de çok karlı alışverişler yaptım :)




Takım yüzük ve küpe 1'er TL'den 2 TL, diğer taş küpelerin ise çifti 50 Krş!! Şaka gibi dimi?! :) Bu tarz küpeleri seviyorum, kıyafeti abartınca uyumlu bir renk takınca çok şık duruyo bence.. Ya da günlük kullanımda..

Bi de etek aldım, sonra eve gelince onu straplez elbise formuna da soktum ama fotolamayı unutmuşum :( Dallı güllü, siyah üstüne sarılı morlu penye kumaş.. Bi yerinde de taşlardan yapılma çiçek var :) Nası anlattım ama hehehe

Bi de bilekliğim var yine son zamanlarda almış oldugum..




Bu kokoş bilekliği Jojee arkadaşımızın, satış blogundan gördüğüm gibi kaptım :) İlk etapta hayal ettiğim elektriği alamadık birbirimizden ama koluma takıp da birlikte vakit geçirince sevdim kendisini.. Bu yaz şıngır şıngır birlikte çok vakit geçireceğe benzeriz hehehe :))

Eveeet, şimdilik bunlar var.. Ve benim acaaayip uykum var.. Aslında bi mail atmak için girdim şimdi, ama hızımı alamayıp bi de post yazayım dedim : )) Şimdi uykuya devam edeyim diyorum bir müddet :)) Sonra da kalkıp ders çalışmaya devam edeyim! Böhüüüüü :'(

Sevgiler..

5 yorum:

MoR KeLeBeK dedi ki...

güle güle kullan cnm. Kumaşlardan neler yapıcan merakla bekliyorum :)

Lovebug dedi ki...

Çalışmayınca vicdan azabı duyuluyor. =)

Ben o dönemi bu hafta atlattım çok şükür.

Aldıkların gayet güzel şeyler...

cecilia dedi ki...

bilekliğe bayıldım iyi yapmışsın almakla çok güzel çünkü, kumaştan çıkacak elbiseleri görmek için sabırsızlanıyorum, birde bahsettiğin dallı güllü straplez elbiseyi merak ettim tatlım :)

cicibebe dedi ki...

mor kelebek'cim teşekkür ederim :) neler yapacagımın örnek fotolarını koyacaktım aslında ama dedim sürpriz olsun, bittigi zaman karşılaştırmalı koyarım :))

Lovebug'cım teşekkürler.. millet vizelerini yeni bitirdi ben finallere giriyorum, bu da mı hak? : ))

Cecilia'cım, tşkkrler :) elbise üstümde değilken fotolayıp :D en kısa zamanda koyucam cnm :*

My Makeup Story dedi ki...

merakla bekliyorum canım cicileri:)