10 Mayıs 2010 Pazartesi

Yaza Hazırlık : Part 1

Ben bu sene yaza ;


Haangar'dan aldığım 3,90 TL'lik terliklerim,


Flo'nın sanal mağazasından kargo dahil sadece 16 TL'ye almış olduğum Lastik pabuçlarım :)

ve



LC Waikiki çocuk reyonundan (16 yaş) tanesi 8 TL'ye, çoook beğenerek hatta bayılarak aldığım eteklerim (burda sönük göründüklerine bakmayın, üstte hatta benim koca popomda bile harika duruyo:)) ) ile hazırlanmaya başladım.. (itiraf ediyorum aslında tam bir alışveriş çılgınlığı yaşamaktayım, hergün eve elimde poşetle dönmemin yanı sıra 1-2 de kargo geliyor :S )

Ya siz neler kaptınız ucuzluklardan? :)

8 yorum:

modamakyajgüzellkdünyası dedi ki...

alışveriş manyağımm yine hem çok uygunn hem çok güzel şeyler bulmuşssun.Terliklerde süpermiş yaa tekrar hangara gitmem lazım=)

Hedonist Queen dedi ki...

ay o yeşil terlikler ne güzelmiş :) iyi günlerde kullan canım

Sümeyye İnan dedi ki...

hepsi çok ciciymiş canım güle güle kullan...ben ufaklığa bişeyler almaktan kendimi unuttum sanıyorum :)

cicibebe dedi ki...

MMGDünyası sanki benden aşağı kalır yanın var :))

HQ teşekkür ederim cnm :)

Sümeyyecim olsun :) hem kusura bakma ama zaten bebiş varken sen (yani tüm anneler) ikinci plandasın :P

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

canım sana bi ödül gönderdim :) http://siyahprenses.blogspot.com/2010/05/ben-tatl-bloggermsm.html

Kbr-Bhdr dedi ki...

bi dakkkaaa ne dediiin 3.90 mııı?
şaka mı buu:))
hemen bi haangar ziyareti yapmam şart oldu:)

cicibebe dedi ki...

zeynepcim teşekkür ederim cnm :*
kubracım ışınlan bakalım :)) daha büssürü şey vardı da kalabalıktı bunları kaptım denemeden çıktım :))

fashion house by zeto dedi ki...

Çok güzelmiş şeffaf olanlar güle güle giy fiyatıda çok uygun:)