10 Mayıs 2010 Pazartesi

Palette Davette!


Bikaç yüz gün oluyor, Palette'den mail geldi.. Açtım baktım, Palette Davette ekibi size de gelsin bıkbıkbık.. diye devam eden bir yazı.. Allah Allah ben mi başvurdum ki diyerek aradım verilen numarayı.. Hala bilmiyorum ben mi başvurdum ama bu da bi aktivitedir diyerek buyrun gelin dedim ama Yasminlerin adresi verdim :))

Neyse, gün geldi.. İki şeker bayan çaldı Yaso'ların kapısını.. Çalmış daha doğrusu, ben gecikmeli olarak katıldım toplaşkaya..

Ürünlerini tanıttılar, saç tipleri hakkında bilgiler verdiler, hangimize ne renk yakışır uzun uzun anlattılar, önerilerde bulundular..

En son ve en genç ev ahalisi biz olduğumuzdan mıdır nedir hatunlar pek sevinçli ve mutlu idiler :) çay-kurabiye eşliğinde uzun tartışmalar sonucu, eğer ben bir gün saçlarımı boyatırsam küllü kumral veya bal köpüğü boyatmama karar verdik : )))

Neşeli dakikaların ardından bikaç fotoğraf çekilip gönderdik misafirlerimizi.. Ve hemen hediye poşetlerimizi döktük ortaya :)



Benim çantamda Bir de bunlara ek olarak Diadermine gündüz kremi vardı.. Ama başvurular hep orta yaşlı kesimden geldiği için, 30 yaş üzeri idi krem ve ben de anneme verdim :)

Hediye ürünlerimi henüz kullanmadım fakat Gliss Asian Düzleştirici setini çok merak ediyorum hakikaten etkili mi diye..

Bilen kullanan var mı??

5 yorum:

mihrace dedi ki...

ooo gliss asian acayip etkili. dümmmdüz yapıyo saçlarını. bende de bu üçlü numune seti vardı. kullandığımda sormuşlardı sen saçına yeni bişey mi yaptın diye.

tam boylarını almak hep aklımda ama başka şampuanlardan kremlerden sıra gelmiyoki:P

cicibebe dedi ki...

aaa çok sevindim, ilk fırsatta deneyeyim ben de o zaman :)) sonuçlarını yazarım :))

Beyaz Büyü dedi ki...

glissin düzleştirici serumunu bir arkadaşım kullanıyodu ve çok memnundu.. (:

cicibebe dedi ki...

bunu baya bi bakıştım markette bu seri ile ama şampuan değiştirmeye korkuyorum açıkçası ya kepek olursa diye :(

mihrace dedi ki...

krem+serumunu yada yalnızca serumunu deneyebilirsin öyleyse. üstüne de hafif bir fön tutarsan farkı görüyosun.

serumu çok hoş. yağlı hisli serumlardan değil, hafif, jel şeklinde bi ürün. evde onca bitmeyi bekleyen ürün olmasa fön jeli olarak alıcam ama..:D