18 Mayıs 2010 Salı

Orucumu Bozdum Leeyyyn!

Uzuun zamandır yazmıyorum kozmetik ürünler hakkında.. Hatta almıyordum da bayadır.. Hevessizim..

Şimdi, Ne aldım ne almadım bi paylaşayım istedim.. Zira, blogları olmasa da çevremdeki yakın arkadaşlarım meğer takip edip yorumlarıma bakıp öyle alıyorlarmış alacaklarını :) Hem şaşırdım hem sevindim :) Bekletmemek gerek değil mi hehehe

Uzunca bir yazı olacak belli ki :)


Bunlar tee anneler günü indiriminden kaptıklarım.. Tesadüfi oldu biraz.. Ben Maybelline concealer almaya girmiştim ki kasada öğrendim %50 indirim oldugunu ve "aaa o zaman biraz daha bakınayım" diyerek diğerlerini de aldım..

Kapatıcıdan memnun kalmadım.. Bence çok sıvı ve sürüldüğü andan bikaç dakika sonra hemen toplanmaya başlıyor göz çevresinde.. Kaldı ki benim göz çevrem yağlı falan da değildir yani.. Final haftam ya, bakkala çakkala, kısa yola çıkarken sürüyorum ki insanlar hem kansız hem uykusuz gözlerimden korkmasın diye..

Velhasıl : Sınıfta kaldı..

Ojeye fırsat gelmedi, ki daha önce de bahsetmiştim diğer renklerdeki ojelerimden.. Bunlar bi kısmı, en sevdiklerim demiştim.. Bunu da bi sürsem sevicem kesin :) Hatta durun ben bu gece oje tazeleyecektim, bundan süreyim hehehe

Dudak kalemine "ba-yıl"dımmm" rengi tam dudağımla aynı renk, çok doğal ve kalıcı.. Flormar 201 numara.. Waterproof diyor üzerinde.. Bende bunun fuşyası da var bahsetmiştim.. Tavsiye ediyorum..


Ruju çoooook beğendim.. Zaten maybelline rujlarını taaa eskilerde, "makyaj nedir?"i öğrendiğim (uyguladığım değil, öğrendiğim :p) zamanlardan beri severim :) Işıltılı, yumuşak yapıları bence son derece güzel.. Bu ruj pembe güya ama sadece parıltı veriyor.. Islak gibi gösteren, son derece nude bir ton.. Swatch çekmemişim ama tarifime göre ruj arayan arkadaşlarım, deneyin bakın derim..

-o-

Bunlar Avon alışverişim.. Aboneliğim kapanacakmış da, almak için alınan cicişler..

Krem, dedim, her zaman lazım olan bişi.. Yazın da güneşte kavrulan cilde krem sürüp duruyoruz zırt pırt suya girip çıktıkça yeniliyoruz, alayım, kullanılır :) Avon'un bu el kremini ben de seviyorum annecik de seviyor.. Fazlaymış da..İyi oldu..

Vücut losyonunda ışıltılı yazıyor ama ışıltı dediği bildiğiniz sim taneleri :D Allah'tan kocaman kocaman değiller, ama yine de dikkatli bakınca oldukça çoklar.. Nemlendirmesi normal.. Fiyatını çok uygun bulursanız alınır.. Yoksa boşverin :)

Dudak balmları.. Etkisini bilemiyorum ama ben birisini denedim, ıslakmış gibi hissettirse de, herhangi bir ferahlık veya parlaklık vermiyor.. Sadece nemlendiriyor sanırım.. Arkadaşım ve kuzenime verdim ben..

Parfüm, Aromadisiac.. Süper! Koku tarzı, Benim koku tipim olan, oryantal.. Açıkçası ben yazın (akşam gezmelri hariç) parfümlerime acıyorum :/ Günde 837685767 suya (deniz,havuz,duş) giren birisi olarak saat başı parfümle yıkanmak (insan gibi sürünmüyorum da ehe ehe) durumunda kalıyorum.. Acıyorum.. Doldurma parfümlerle barışamadım, o yüzden daha önce numunesini kokladığım Aromadisiac'ı aldım.. Gerçekten çok başarılı bir koku.. Tenimdeki kalıcılığı tabiiki Ange'm gibi iyi değil ama saçlarıma da sıktığım için ertesi gün de duyabiliyorum kokusunu.. Tavsiye ederim..


-o-


Bunlar da sevgili Pelinin Londra'dan getirdiği siparişlerim.. İçine bir de denemem için Bobbi Brown fondöten koymuş canım teşekkür ediyorum..

Bunların ayrıntılı yorumlarını ayrı ayrı postlarda yazmayı düşünüyorum.. O yüzden şimdilik bu kadar..

Evet evet ohhh diyebilirsiniz hehehe :)

9 yorum:

modamakyajgüzellkdünyası dedi ki...

çok kıskandım.banada orucumu bozdurcaksın.Her zamanki gibi süper seçimler.Güle güle kullan canım.

MoR KeLeBeK dedi ki...

CİCİ BEBEM CİCİLERİNİ CİCİ CİCİ GÜNLERDE KULLAN :))

cicibebe dedi ki...

MMGDünyası kıskanma tatlım her şeyin var :))

Morkelebeem teşekkür ederim cnm :*

çatı katı dedi ki...

biri ışıltılı losyon mu dediiiii? hemen almam lazım ışıltılı ışıltılı gezerim evde :) muck bebeğim :)

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

kapatıcı inanki en dogru secim ..en pahalı olanlar bie böyle değil:)

cicibebe dedi ki...

ilkaycım, al, sür, sonra koluna kalp koyarak fotolar eheuehe muck!

MAde By Mine, evet methini çok duydum ama beğenmedim ben çok, çizgilerime doluyor :(

BlogdakiSeninOlsun dedi ki...

Canım güle güle kullan şimdiden, ürünlerden memnun kaldığına sevindim. Pelin

prettyflowery dedi ki...

ben bu kapatıcıdan bile memnun kaldıysam lancome'a bayılırım heralde :)

cicibebe dedi ki...

Pelin'cim teşekkür ederim cnm :*

Prettyflowery, bu kapatıcıdan genel olarak herkes memnun ama benim beklentilerim yüksek sanırım biraz :)